{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

DOMINANS??? {{forumTopicSubject}}

har lige fået mine skønne lille nye tæve hjem en blanding af broholmer/amrikanskBulldog og ville lige høre jeres mening for hver gang vi møder andre tæver (typisk andre muskelhunde) så vil de meget gerne dominere hende med f.eks og stå over hende om brumme helt vildt og hun underkaster sig self. med alle 4 ben i vejert ved bare ikk om jeg skal "lade naturen" gå sig gang eller om jeg skal stoppe det om hun evt. selv kan blive FOR dominererne af det de har det jo med at lærer ret hurtigt om ville self. helst gerne at hun kan blive ved med at kunne med andre tæver ??????hvad er jeres meninger og hvad ville i gøre i min situation????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DOMINANS???
  • #1   1. jun 2010 hvordan kan du få dig selv til at købe en sådan blanding ,når du kan resikert at skal af med den ,efter den ny lov ,det er jo rent ud sagt så er der ingen ting at flytte rundt med oppe i den øversted etegse,nye hunde ejer burde tænke sig lidt om inden de købte hund,det er der flere her inde der har rådet andre til,

• #2   1. jun 2010 For pokker laika. Kunne du da ikke tage stilling til hvad pigen spørger om, i stedet for nedladende og hånligt at dømme hende.......der er for øvrigt overhovedet ikke vedtaget nogen lov endnu.

• #3   1. jun 2010 nej men den kommer bare vendt og se ,

• #4   1. jun 2010 laika R.......man kan ikke lovgive med tilbagevirkende kraft.............

• #6   1. jun 2010 det er jo ikke rigtig der har været snak om at alle de blandinger skulle aflives ved der er dyreværens foreninger der har været inde på borgen omkring det for 8-14 dage siden

• #7   1. jun 2010 Laika - De kan ikke bede folk om at aflive deres hunde hvis den lov træder i kraft.. Det er da logik for burhøns smiley Hunden ska gå bort af naturlige hændelser..

• #8   1. jun 2010 det kan godt være der nogen der mener det ,men det bliver der arbejde på ,folk har hvist i op til 2 år at de blandinger kunne blive forbudt ,så er det da hel tossig at andskafte sig sådan en.

• #9   1. jun 2010 Laika: de kan jo ikke komme hjem til folk og hente de hunde ! Det kommer jo aldrig nogensinde til at hænge sammen .. tlnk på dem der har den mest fantastiske hund ud af det , de går da aldrig nogensinde med til at få aflivet deres hunde ! det kommer de jo aldrig nogle vejne med ! Nej som der blir sagt er det alle blandingshunde der blir født og vel og mærket først når loven er trådt i kraft ! Nej tak til venstre, ja tak til et mere forståeligt parti !

• #11   2. jun 2010 det kan godt være det ikke er det der står i lovforslaget ,men har læst det her ine ,men det er da for dumt at støtte en hunde handler der laver de hunde når man ved der er noget under vejes med love om kring de hunde ,og at man kan takke dem der ikk vil eller kan forstå noget,hvis de bliver forbudt , du mener måsked det ok at blive ved med at lavde hvalpe ,så der kommer flere problemer med de hunde ,nye hunde ejer skulle tage og spare lidt op og så få en rase de ved lidt merre om ,for de blandet raser ved man ikk hvordan de regere,

• #12   2. jun 2010 laika R.....hvorfor slapper du ikke lidt af med dine fordomme imod andre?
    Svar på det pige spørger om (hvis du kan), i stedet for hele tiden at udtale dig om ting du tilsyneladende ikke helt er inde i....

• #13   2. jun 2010 kære alle 1000 tak for jeres svar undtagen LAIKA!!!!!! for du er da godt nok uvidene omkring hvad der forgår omkring dig og fuldstændig brændt af og høre på og du ved tydeligvis ikk hvad du snakker om siden hvornår har det været ulovligt og anskffe sig en bulldog blandning før loven er blevet vedtaget og hvem siger det overhovdet bliver til noget fra 1 juli af de kan jo ligesom ikk rigtig blive enige inde i folketinget om hvilke racer der skal forbydes og ved heller ikk hvorfor samtalen skal komme ind på dette når nu jeg gør hvad jeg kan for at få en god hund ud af min ellers så FARLIGE BLANDNING!!!! går mest ind for at forbygge frem for at helbrede

• #14   2. jun 2010 laika :og det er NETOP derfor jeg lavede denne tråd

• #15   2. jun 2010 hun er netop nu 13 uger og er en blandning af Broholmer/bulldog

Lise og Alex : har bare altid hørt at jo flere hunde de møder på deres vej jo bedre ?????men har oplevet et par gange nu at andre ejer siger jaja self. kan de hilse også ender deres tæver med at stå og dominere min lille pige så kan faktisk godt følge dig i at holde sig til nogen enkelte hunde venner her hvor vi bor er der en fin hunde fllok i alle str. og racer og det går og det går faktisk rigtig godt og de har accepterede hende som den bette i flokken det er bare om vi så skal holde os til det ???

• #16   2. jun 2010 undskyld TINA og alex ;O)

• #17   2. jun 2010 tak for rådet den vil jeg ihvert fald tage til mig ;O)

Kommentér på:
DOMINANS???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce