{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har brug for jeres hjælp..
  • #1   26. maj 2010 Har været der tidligere med min underskrift!

Det er grotesk! Virkelig grotesk og jeg er så ked af at de får lov til at føre det igennem uden at man kan gøre noget!

Håber der sker nogle drastiske ændringer, for det er bare ikke sjovt at være ufrivilligt barnløs og så få sådan en sviner oveni.

• #2   26. maj 2010 Så er der skrevet under, håber i får heldet med jer.

• #3   26. maj 2010 Takker for støtten - har i husket også at melde jer ind i gruppen på facebook? Jo flere vi er, jo bedre. Vi må stå sammen, og vise vi ikke synes denne lov er okay!!!

• #4   26. maj 2010 Har skrevet under..
    Håber inderligt den lov ikke bliver gennemført :x

• #5   26. maj 2010 Så har både min mand og jeg skrevet under hver for sig. Ja det er urimeligt. det ville være mere fair hvis det var noget selvforskyldt, f.eks. rygerrelaterede sygdomme, de skar ned på støtten til. Men det tør de nok ikke røre ved - hvis de altså absolut skulle ramme en patientgruppe.

• #6   26. maj 2010 takker mange gange

• #7   26. maj 2010 Been there - done that;o)

• #8   26. maj 2010 Nu er det ikk for at komme med ar provokerende udsagn til det i andre har skrevet . Vi har diskuteret det meget her hjemme . Vil rigtig gerne høre argumenterne for hvorfor i synes den ska være fri ?

Jeg er selv adopteret og tænker her , mine forældre skulle betale . Har hørt flere barnløse sige at de skal ned i banken og tage lån for at få børn, skal adoptivforældre da også.

Siger ikke jeg er imod ! Synes det er en menneskeret at få børn ! Stiller bare spørgsmål, fordi jeg som adoptiv barn er lidt i tvivl.

• #9   26. maj 2010 Men begge par er jo barnløse .. Tænker bare , hvor skal adoptivforældre så selv betale .

Jeg giver dig helt ret , adoptivforældre går glip af noget , og adoptiv forældre vil på samme måde at biologiske forældre går glip af noget .

Jeg tror også på at inderst inde , ville alle kvinder ønske at kunne få lov at opleve graviditets perioden !

• #10   27. maj 2010 Vi er uforklarlige barnløse.. Men det har lykkes for os en gang i behandling men mistede da jeg var 7 uger henne..
    Jeg ved det kan lykkes..

Jeg vil ikke adoptere, jeg vil have mit eget barn,jeg vil have lov at kunne gå rundt med stor mave,ha kvalme, og ondt alle steder, jeg vil ha lov til at kunne få de følelser som der er med en graviditet.

Jeg synes det er for dårligt at vi "normale" mennesker ikke kan få den ret uden at skulle betale når narkomaner osv.. kan få lov.. Kan ikke se hvorfor regeringen skal fjerne de 3 forsøg man i dag har..

For mig er det en menneske ret at kunne få lov til at føde sit barn, og dem som har børn ved ikke hvor meget det betyder for en at man for lov til dette..
    Tror ikke folk ved hvad vi endelig går igennem i behandlingen både psykisk og fysisk

• #11   27. maj 2010 Hanne Margrethe >>> undskylder min hurtige formulering. Jeg mener heller ikke rygerne skal straffes. min tanke var at det er urimeligt det altid er de Ufrivilligt barnløse der slås ned på. Her er ikke den samme modstand som hvis politikerne gik efter rygerne. Ikke fordi jeg syntes de skal gøre det. Men hvis nogle skal rammes af nedskæringer bør der være en opvejning af hvad der er rimeligt indenfor ALLE patientgrupper og det er her jeg mener "selvforskyldte" lidelser kunne komme på tale. Men igen, jeg syntes ikke der skal være en jagt på nogen som helst.

• #12   27. maj 2010 Jeg synes det er fair nok at man selv skal betale for medicinen men ja jeg synes det er under alt kritik at man kun kan få 3 forsøg på det offentliges regning hvad ang. reagensglas og ligeledes at man selv skal betale hvis man ønkser barn nr. to hvad enten man har fået hjælp til den første eller ej

• #13   27. maj 2010 men der er skrevet under :O)

• #14   27. maj 2010 Så er der skrevet under smiley

• #15   27. maj 2010 Der er også kommet en underskrift herfra :o)

• #16   27. maj 2010 Takker alle for underskrifterne - er så glad for nogen støtter os!

Kommentér på:
har brug for jeres hjælp..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce