1.540 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "God opskrift på"
God opskrift på franskbrød?
Jeg vil gerne bare et lækkert franskbrød, men jeg kan slet ikke vælge hvilken opskrift fra nettet jeg skal forsøge mig med.. Har du en god opskrift? Brødet skal være lækkert og blødt, ikke et spør...
Jeg vil gerne bare et lækkert franskbrød, men jeg kan slet ikke vælge hvilken opskrift fra nettet jeg skal forsøge mig med.. Har du en god opskrift? Brødet skal være lækkert og blødt, ikke et spør...
Skrevet af: Deres Majestæt- Nina - 6. okt 2010
God opskrift på pølsehornsdej
Ja som overskriften siger, så efterlyser jeg en god opskrift på pølsehorns dej. Jeg plejede altid at købe Amo's burgerbolle blanding, men den findes ikke mere. Jeg vil ikke bruge butterdej elle...
Ja som overskriften siger, så efterlyser jeg en god opskrift på pølsehorns dej. Jeg plejede altid at købe Amo's burgerbolle blanding, men den findes ikke mere. Jeg vil ikke bruge butterdej elle...
Skrevet af: ¤ Nicola ¤ - 8. apr 2010
Spar penge på din forsikring
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 143 Hunde: 5 Emner: 1.107 Svar: 39.754
Og jeg laver det til 150 unger, som ikke gider spise andre koldskåle end min.....*GG*
dec 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 366 Svar: 1.817
okt 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 106 Svar: 1.812
rørsukker efter smag
vanillesukker eller korn af 1 stang vanille.
1 l. kærnemælk
2 l. ylette
400- 500 g. bær
pisk æg og sukker til sukkeret er opløst.tilsæt vanille. rør surmælken i, og tilsæt bær. hvis det er store bær skæres de i lidt mindre stykker
Lad det stå og trække lidt.
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 65
jun 2009
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.114
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 13 Svar: 74
1/2 l. vanille creme
1/2 l. kærnemælk
1 l. ymer.
et par tsk. vanille
lidt sukker efter smag..
God opskrift på koldskål
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside