Sagas trick ;) {{forumTopicSubject}}
Saga kan noget, som ingen af mine andre hunde har gjort.
Når hun bliver bange - rigtig bange - så tømmer hun sine analkirtler !! Og det stinker som ind i H......
Den første gang det skete, var da hun var helt lille og min ældste søn kom på besøg og ville løfte hende op. Af en eller anden grund blev hun bange - så slap hun en stråle, som stank af rådden fisk . . . . så jeg måtte i gang med vand og sæbe.
Det skete så igen her den anden dag, da vi var på tur. Hun kom for tæt på et elektrisk hegn og DET var ikke sjovt Da hun så kom ind i bilen bagefter, kunne jeg godt lugte, at den der afskyelige stank var der igen
Jeg fortalte dyrlægen om det, da vi var på besøg sidst og hun sagde, at hun havde oplevet det før med andre hunde og at jeg bare skulle være glad for, at hun KUNNE tømme sine kirtler selv . . . . jo, tak
Rigig god pinse til jer alle fra os to tøser på Fyn
nov 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 70 Svar: 393
maj 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 18
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 88
Det var da godt, at I fik fundet ud af årsagen til forstoppelsen. Jeg har godt hørt om andre hunde, som har været nødt til at komme til dyrlægen for at få kirtlerne tømt . . . . . har også læst, at nogle selv kan gøre det på deres hunde - det tør jeg dog slet ikke begive mig udi
Heldigvis ordner hun jo så også sagerne selv
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 31
nu spørger jeg nok dumt .... men minnie mor fiser meget og det stinker nogen gange så vi må gå eller lukke hende ud , gad vide om det kan være de der analkirtler i skriver om og er der nogen der kan forklare mig nærmere hvad det er
knus dorte
sep 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 33
Sagas trick ;)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside