{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Hvor bor I?? {{forumTopicSubject}}

Hey Hey:o)

Jeg kom lige til at tænke på, hvor I forskellige bor?

-Bor I et sted I kender alt og alle?
-Bor I tæt på familien?
-Bor I tæt på vennerne?
-Bor I i byen eller udenfror?
-Kunne I tænke jer noget anderledes?

Jeg bor pt midt i centrum i en lidt større by! Jeg har nogle venner her(ses dog ikke så tit) og hundevenner:o)
Min familie bor 30min herfra og det samme gør nogle af mine bedste venner. Ellers har jeg egentlig ikke alle mine tætte venner tæt på! De er spredt rundt om i hele landet:o)

Men hvad betyder noget for jer, i forhold til den sted i bor?

Håber I forstår mine spørgsmål:o)

Håber I alle har det godt:o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor bor I??
  • #1   20. maj 2010 hej jeg bor i en lille pis by, kender ingen i byen men den er nu meget hyggelig, min familie bor 200 km væk og det samme gør mine venner
    har dog fået en masse hundevenner som bor i 30 km afstand rundt omkring...
    de tætteste jeg har er mine svigerforæreldre som bor 10 min væk

det gør mig ikke så meget at man ikke har alle tæt på, jeg er flyttet for kærligheden og den er det hele værd

• #2   20. maj 2010 Jeg bor i en lille by fem min fra roskilde. Jeg har dog alt tæt på mig, både venner, veninder og lidt familie smiley
    Jeg kunne dog godt tænke mig og komme længere ud på landet smiley

• #3   20. maj 2010 Jeg bor i Kbh, Valby. Min ene datter bor et par opgange væk, den anden 15 min på cykel....
    Mine venner bor rimeligt tæt på...
    Og jeg er godt tilfreds med at bo hvor jeg bor... tæt på det meste, tog i baghaven og bus på den anden side af gaden...

• #4   20. maj 2010 Jeg bor ca 5 km udenfor Køge, har masser af grønne områder omkring mig smiley

Min mor bor 10 minutter på cykel fra mig. Min bror og min far bor i samme bebyggelse som mig.

De fleste af mine veninder bor inde mod byen. Kbh og Herlev.. Jeg har ingen lige her, hvor jeg bor. Har fået nogle gode gå-venner her i bebyggelsen, men vi ses ikke andet end på gåturene..

• #5   20. maj 2010 Hov.. Jeg ville gerne flytte længere ud på landet, hvor jeg kan få muligheden for at få hund nr 2

• #6   21. maj 2010 jeg bor på landet med skoven udenfor min dør og vand kun 1 mi gågang , så hundene kan ikke få det bedre...

min overbo er min bror med fam og det andre huset på gården bor mine forældre og min søster med familie.

min andre søster og fam bor i jylland ( jeg bor nu i Norge )

min beste veninde bor 20 min med bil vækk fra mig , og her går det ikke så meget busser og hun har ikke bil , så jeg plejer at køre til hende...

mistset meget kontakt med de gamle venner da jeg har bodd i Danmark i over 7 år , så har ikke så mange gode venner , og har heller ikke tid til det pag hunder , job osv

• #7   21. maj 2010 Ups... glemte live at skrive, at vi har Søndermarken, Damhusengen, Vigerslevparken og Grøndalsparken i gå-afstand, så det er ikke nødvendigvis et minus at være by-hund....

Kommentér på:
Hvor bor I??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce