{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Gravhundevenner Søges (Storkøbenhavn) {{forumTopicSubject}}

Hej alle gravhunde ejere! smiley

Er glad for at jeg blev accepteret her, da det altid er dejligt at snakke med mennesker der har den samme race hund som en selv smiley

Jeg vil samtidig lige høre om der er nogen fra Storkøbenhavn der kunne tænke sig måske at aftale et hundemøde. Max elsker hunde der ligner ham selv smiley . Han er super sød, så ham skulle der ikke blive nogle problemer med.

Mvh. Alexander

Ps. Hvis nogen har en gravhund fra Albertslund, må I meget gerne skrive til mig- kunne jo være at de var fra samme kennel smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravhundevenner Søges (Storkøbenhavn)
  • #1   18. maj 2010 Dansk Gravhunde Klub har jo Københavnsudvalget der har træningsplads i Veksø..

meld dig ind i DGK, og kom ud på træningspladsen og mød alle de andre dejlige gravhunde smiley

Vi har gravoplæring (til rævejagt) hver tirsdag fra kl 18,00, og til august, starter der Lydighed op i alle niveauer mandg og onsdag. smiley

Desuden er det jo muligt at træne spor til efteråret ----

• #2   18. maj 2010 Tak for tippet!
    Problemer er bare at jeg har skæve arbejdstider, så derfor vil det være svært for mig at få tid til faste møder som det du foreslår, og har da også kigget på forskellige muligheder da han var yngre. Nu er det dog heller ikke lydighed han mangler- men det skal jeg jo sige smiley

Prøver bare at finde ud af om der er nogle herinde der nogle gange kommer på Oxbjerget, da det kunne være hyggeligt at møde en ligesindet smiley

Kommentér på:
Gravhundevenner Søges (Storkøbenhavn)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce