{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.532 visninger | Oprettet:

små hvalpe/hunde odense {{forumTopicSubject}}

Min lille cavalierhvalp på knap 9 uger søger nogle søde små og rolige legekammerater. Gerne hvalpe, men alle små hunde vil være fine. De må bare ikke være alt for voldsomme.
Formålet er bare at hun kommer ud blandt andre hunde end vores anden cavalier inden vi starter hvalpetræning smiley
Vi bor ved dyrskuepladsen ved odense zoo, men kan godt komme lidt rundt i byen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  små hvalpe/hunde odense
  • #1   18. maj 2010 uh senere vil vi gerne, men min lille pomeran har haft brækket 3 knogler i poten og har først lige fået skinnen af igår, så han ska ikk lige ud og tumle det næste stykke tid til han har fået muskler tilbage i benet igen.. men vi vil meget gerne senere.. han er super god til andre hunde

• #2   18. maj 2010 Du siger bare til når han er klar til lidt leg smiley Tror min Smilla vil elske det smiley

• #3   18. maj 2010 uh dansesmølf - hvad er der dog sket med den lille?

• #4   18. maj 2010 han var i hundeskov og sku lege med min venindes hund, men blev angrebet af en reisenschnauzer. den tog ham fra mine arme og rev ham ned. han brækkede 3 knogler i poten helt over og har gået med skinne siden d 23 marts. simpelthen så forfærdeligt at opleve. er stadig meget rystet over at folk tager sådan nogle hunde med i hundeskov, og er ellers rigtig glad for hundeskove og timon elsker at rende rundt sammen med de store hunde. gangen før, rendte han rundt med 2 mops, en samojede (staves), en schæfer blanding, en golden, en lab og en border collie.. store hunde at tumle med, men de var så søde ved ham.

• #5   18. maj 2010 puh ha sikke en væmmelig oplevelse!

Hvad med den anden hunds ejer? Er de ikk erstatningspligtig?

Ej stakkels lille Timon. Hvordan mon han så vil ha det med at møde flere hunde nu.
    Håber da ikk. at han er blevet bange for det.

• #6   18. maj 2010 hun betaler alle dyrlægeregninger og ska muligvis os betale hans værdi for han ka jo få gener senere hen og jeg har blugt rigtig meget tid på ham og vil stadig bruge rigtig meget tid på genoptræning.

jeg tog ham ud og se andre hunde et par dage efter det var sket, for har det med hunde som jeg har det med hvis jeg ryger af en hest. man ska "op på hesten" med det samme igen og er ret sikker på det er derfor han tager det så godt med at møde hunde nu. til gengæld er han blevet meget mere reserveret når det gælder fremmede mennesker, for ejeren af den anden hund tog ham for at "bevise" at der kun var en forvridning. hun trykkede på poten selvom jeg sagde at hun ikk sku gøre det, for enhver idiot ku se at den var slemt tilredt og jeg sagde med det samme at den var brækket, men hun var sikker på det var en forvridning. så han har forbundet det med hende og ikk hunden.. altså hvis der er hunde der er meget frembrusende, så vil han ikk være med, men hvis de tager det stille og roligt, vil han hellere end gerne lege. han mødte en welsh corgi til børne dyrskue d 9 maj og de legede bare kanon godt sammen.. havde os frygtet han blev ræd for andre hunde. ku jo ligeså godt ha sket.. puha, blev vist en hel stil. hehe

• #7   18. maj 2010 Nårh det er godt, at han er ved godt mod den lille.

Puuh ha - det er virkelig en grim oplevelse.

• #8   19. maj 2010 Hejsa Michelle.
    Hvis du er frisk er hugo da frisk på leg, hvis du ikk synes han er for voldsom smiley

• #9   19. maj 2010 Vi er klar...Kenzo er 6 mdr., men vejer ik mere end 2 kg... :O) Så sys da bare vi skal se hvordan de spænder an... nævn tid og sted... dyreskuepaldsen vil passe os fint..=)

Potedask Mette og Kenzo

• #10   19. maj 2010 mette: ih glæder mig så meget til timon og kenzo ka lege sammen igen.. mon det stadig er kenzo der er boss?!?!

• #11   26. maj 2010 dansesmølf: det gør kenzo og jeg også,, sig endelig til.... jamen han har ikke mødt sin overmand endnu..thi.

• #12   26. maj 2010 haha ku godt forestille mig det.. timon gir sig nok os denne gang selvom han sikkert allerede er blevet en del større. han vejer 2,4 nu:-)

• #13   1. jun 2010 Kunne jeg være så heldig at nogen har lyst til at mødes i morgen formiddag? smiley

• #14   1. jun 2010 Hej Michalle, hvad tid og hvor??
    Jeg har sendt dig mit mobil nr i PB.

Kommentér på:
små hvalpe/hunde odense

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce