Sporprøve 8. maj 2010 Sporprøve 8. maj 2010
Spidshundeklubben afholdt sporprøve igår, og shibaernes resultater kan ses her:
SPK's sporprøve i Gludsted Plantage 8. maj 2010
Dommer: Laurids Jonassen
Vildtspor klasse III:
Okami’s Daiju
Ejer/fører: Pernille Strikert
2. præmie
Schweiss 400m/3t:
Troldehuset's Beni Kiri
Ejer/fører: Tina Lykke Sørensen
1. præmie
Klubvinder - kaninslæb:
Mokelumne's Magic Spirit
Ejer/fører: Karin Bankov
28 point
Jeg er så stolt af min lille Maggi (Mokelumne's Magic Spirit) Hun var bare så dygtig og fik maximum point i klubvinderklassen, så det var hele den lange køretur til Jylland værd
Jeg vil meget gerne opfordre andre shiba-ejere til at prøve at gå spor med deres hund - det er rigtig spændende og shibaerne elsker det
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 1.043
Spor kan jeg helt klart også anbefale med en Shiba, og når jeg engang skal have en igen, så skal den på sporet helt fra hvalp. Det er fedt at se hunden lave noget, som falder den så naturligt og som man kan se, at den synes er helt vildt fedt!
okt 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 300
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.949
Ha ha det ved du godt – Zena gider ikke gå rundt efter en kanin. Hun syntes det er meget sjovere at snuse til at muligt andet… Jeg tror desværre at alt jagt instinkt er gået til Panda
feb 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 72
Ja Anja, lille Panda har jagtinstinkt for 2, hi-hi. Men Zena er til gengæld super dygtig til så meget andet har jeg jo selv set
Michelle, hvis du har lyst til at læse om spor og sporprøver så prøv at kigge forbi Spidshundeklubbens hjemmeside:
http://www.spidshundeklubben.dk/spor/index.htm
Det kan godt virke lidt uoverskueligt, men det er ikke så svært, når man først kommer igang
Sporprøve 8. maj 2010
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside