{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.491 visninger | Oprettet:

alder {{forumTopicSubject}}

nu har jeg haft mops i 3 år, men er lige begyndt på nyt arbjede (plejehjem) og har altid amy med og har altid haft! men mine nye kollegaer har sgu gjord mig helt nervøse.. flere af dem har sagt at de har HØRT (ingen af dem har mops) at racen ikke bliver særlig gammel, pga luftveje osv hva de nu alt har af gode grunde! - OG min eks sagde præcis det samme... men i mine øre lyder det som fuldstændig mundbræk... ELLER HVAD?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alder
  • #1   21. apr 2010 smiley Har ellers hørt det var en race der blev gammel...sådan 12-14år..
    Tror du ikke de mener at den ikke bliver særligt gammel hvis den HAR disse problemer?
    Altså en sund mops uden verjtrækningsproblemer burde vel kunne blive mange år...

gav det mening hehe.. smiley

• #2   21. apr 2010 ja sys os jeg har læst flere stder at mops kan blive op til 15 år gammel, men nu er der bare så mange der havde sagt det så blev helt i tvivl om min egen teori.... men jo nok dem med vejrtrækningsproblemer og de der mider i pelsen de snakker om, der har jo været en del i tv med det, så nok derfra de har det..

• #3   21. apr 2010 hehe ja..
    Jeg satser ihvertilfald på at min nessa bliver 20år mindst smiley

• #4   21. apr 2010 Mops kan blive helt op til 17 år, men vis de har besvær med at trække vejret ordentligt pga for lang blød gane eller for små næsebor - så nedsættes deres alder betydligt, fordi deres hjerte skal arbejde hårdere og det slider på det. Så hellere få lavet denne simple operation, hvis det er nødvendigt.

• #5   21. apr 2010 Altså jeg har aftalt med Rocky at han er udødelig. Kan slet ikke forestille mig at skulle sige farvel til ham

• #6   21. apr 2010 Mette : så må du udstoppe ham til den tid smiley
    Ej jeg har det på samme måde, men tænker sjældent den tanke nyder bare Tulle smiley men det bliver helt sikkert rigtig hårdt , men det ved man desværre at de ikke lever lige så længe som os mennesker smiley

• #7   21. apr 2010 Det er så unfair at kæledyr dør før os :S Øv !
    Er også glad for at jeg fik Zoe før jeg skulle sige farvel til vores gamle Broholmer, ellers havde jeg nok tænkt lidt mere over hvilken smerte man går igennem - Selvom at smerten ikke opvejer alle de glæder - But still... Det er hårdt !

Jeg har også hørt at de skulle leve de der 13-15 år hvis man passer godt på dem mht til vægt, sygdomme osv smiley smiley

• #8   21. apr 2010 Ja håber da jeg har nessa i ihvertilfald 10år mere :))))))) smiley

• #9   21. apr 2010 har os en aftale med lajka om at hun først forlader mig når jeg selv smutter :---------) hi hi

• #10   23. apr 2010 Oda's oldemor lever stadig og hun fylder 15 i år...vist nok, lever i bedste velgående..Jeg tror også det er noget at gøre med aktiviteterne, motion etc... Men ja lad dem leve forever... ;0)

Kommentér på:
alder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce