Er det for koldt? {{forumTopicSubject}}
Jeg skulle starte til træning i aften, men min chihuahua hvalp
Men jeg er pludselig blevet lidt i "tvivl", og det kan godt være det bare er mig som er lidt sippet - men er det for koldt til at lade hende tage afsted uden at have dækken på? For her hos mig, blæser og regner det så selv jeg syntes det er koldt udenfor!! Og jeg kan ikke helt bestemme mig for, om det er dumt at tage afsted med hende, for vores træning vare omkring 1 times tid ( fra 6 til 7). Og da jeg ikke har investeret i et dækken endnu, som kan hjælpe hende lidt med at holde varmen (da hun ikke er så stor, 3½ måneder), så skulle hun afsted uden i aften - Men jeg er bange for det bliver alt for koldt?
- Men er jeg bare sippet, eller hvad syntes i?
aug 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Men jeg havde altid et dækken med, i tilfælde af hun frøs.. Så en god ide, er, at få et dækken til hende, du kan have med dig
Men jeg synes bestemt du skal tage afsted, og i tilfælde af at hun fryser, må hun bare under din jakke - men du får en del gode tips med hjem som du så kan træne med derhjemme med hende
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 179
Men tak for jeres "råd" - jeg ser lige hvordan vejret bliver, hvis det bliver værre tror jeg at jeg venter til næste uge. Men hvis regnen stopper, så må vi bare prøve at tage afsted, og så må hun ind under jakken eller noget.
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
dec 2009
feb 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 7 Svar: 57
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
jeg brugte et ærme fra en trøje da jeg fik pølse for over 10 år siden - der kunne man sku ikke få bluser til hunde som vi kan i dag.. så klippede ærmet af og to huller til forben - hovedet ud af ærmet der hvor armen kommer ud og bagben ud der hvor man har klippet.
det er ikke super smart med funker -
dec 2009
Men jeg må lige se - for nu regner det bare endnu mere end før.
Er det for koldt?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside