Dominans!! Dominans!!
Hej Alle
Jeg har et lille problem med Jinx
Hun er begyndt at blive meget dominerende over for mig og Kiwi. Hvis hun ligger på et tæppe eller i kurven og Kiwi kommer forbi begynder hun at knurre af hende og hvis hun ligger ved min kæreste Daniel går hun helt amok hvis Kiwi også vil være der. Og hvis vi går tur skal hun altid hen og tisse lidt oven på Kiwis tis.
Den anden dag lagde hun ved siden af mig og sov midt på dagen og så ville jeg lige kæle for hende men så viste hun tænder og knurrede af mig, det gør hun også hvis jeg kommer for tæt på Daniel mens hun ligger der.. Og hvis jeg sidder og kæler med hende og jeg flytter hånden væk snapper hun efter mig
Hvorfor gør hun dette og hvad kan jeg gøre for at stoppe det??
apr 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 141 Svar: 898
Hun sagde dog at det lød som om hun er usikker frem for dominerende.. Men håber virkelig at det hjælper
apr 2009
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 100 Svar: 1.265
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 523
Små hunde kan være aggressive og "dominerende" men det stammer oftest af angst, fordi de føler sig truede over den måde man bevæger sig hen imod dem på, usikkerhed og lignende. En hånd der kommer oppefra. Det bedste forsvar er angreb....
hvis du kender til Irene Jernvad, synes jeg du skal læse lidt af hendes. Hun tror ikke på det med ulvene og fører af flokken.
Hun er fantastisk dygtig.
Du kan også få en hundepsykolog ud. Jeg mener du er fra Nordjylland? Jeg vil gerne anbefale Hanne Friborg, da hun kører efter samme princip som Irene Jernvad.
apr 2009
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 523
apr 2009
Dominans!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside