10. maj 2007 Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.825
et lille pip herfra os {{forumTopicSubject}}
Puha det er ved at være alt for længe siden jeg har skrevet herinde.....læser dog dagligt....
Håber nogle få kan huske mig endnu:-)
Min søn er allerede 8,5 mdr...puha tiden flyver afsted....
Som nogle sikkert kan huske så er Malthe født med en alvorlig hjertefejl....og blev opereret da han var 2 døgn gammel og det gik over al forventning....den 22. februar i år gennemgik han operation nr 2. - og den gik lige så fint - en uge efter operationen var vi hjemme igen...det de skulle lave var at tage hovedpulsåren fra overkroppen og sætte på lungepulsåren....og derudover skulle de udvide et hul han har mellem forkamrene, som han er afhængig af....så det var lidt af en omgang - men 3 dage på intensiv var nok for ham, så ville han gerne videre og 4 dage på børneafd var hvad det blev til før de sendte os hjem!...så det er en lille fighter vi har os!
Nu skal han bare et smut til enten fys eller kiropraktor, da han efter operationen er blevet lidt stiv i nakken og den ene skulder....hvilket gør han er besværet med at komme igang med at kravle....og så kan vi se det gør ondt og gør ham frustreret....så det skal bare ordnes nu - synes han har haft smerte nok i sit korte liv.....
Jeg hvåer jeg kan få lov at gå hjemme med ham til han er 1år - og kan få tabt arb. fortjeneste indtil da - lægerne anbefaler nemlig at han først kommer ud og bliver passet efter han er fyldt 1 år - på grund af hans hjertefejl....
Det var lige en lille update herfra:-)
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.268
jun 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 300
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.825
ja han er allerede 8,5mdr....vildt....og operationen kaldte de et mindre indgreb....jeg synes dog også det var et af de større.....
et lille pip herfra os
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside