{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Hjælp igen :-) {{forumTopicSubject}}

Hej.. Nu hjalp i mig så fint,til Olivers fødselsdag..

Nu er det så min tur og holder en lidt anderledes føsdag..

Vi samles ca 15 personer,til svøm med hundene fra 13.30 på lørdag.. derefter laver vi lidt lydighed og gr c..

Efter hundene er kørt trætte,kører vi hjem til mig,hvor vi skal spise,drikke og hygge..

Nu er spørgmålet så,hvad skal vi spise.. det skal være nemt og gerne hvor jeg kan lave noget af det i forvejen,samt det skal ikke kræve den store kokkekunst..

Nogen der bare lige har retten ????

Tænker vi skal ha salat og flutes til..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp igen :-)
  • #1   14. mar 2010 Måske nogle hvedemelspandekager med oksekødsfyld og grøntsager, det kan du lave alt sammen på forhånd, så skal du bare varme kødet og hvedemelspandekagerne inden servering... Grøntsager i bunkevis er jo også nemt at lave på forhånd. Dressing har også godt af at stå og trække inden brug...

  • #2   14. mar 2010 Hvor lag tid har du fra i kommer hjem, til i skal spise?

    Hvis der er tid, ville jeg bare lave en lækker oksesteg. Alt det andet kan du have klar i forvejen, så du skal måske sammenlagt bruge 5 min på at sætte den i ovnen, tage den ud og skære den.
    Måske supplere med nogle bagekartofler, som kan komme ind sammen med stegen og så noget lækkert kryddersmør, som du også kan røre i god tid.


  • #3   14. mar 2010 Altså de får ikke mad,før det er færdigt.. Ha ha.. begge ideer er faktisk gode.. Jeg er klart til pandekager

    Ved bare,at de her mænd ikke er til kaninfoder,som de kalder det..

    En steg til så mange mennesker,hvor stor skal den være.. har så aldrig lavet sådan en smiley

    Er stadig en idiot i et køkken smiley

    Kom endelig med flere bud


  • #4   14. mar 2010 Jeg ved ikke hvornår vi er her.. Tror der er omkring 10 -12 hunde,vi skal ha i vandet.. Ved 18 tiden ca

  • #5   14. mar 2010 Altså jeg er et kvaj til mængder, men siger man ikke 200-250 g kød til hver? Synes godt nok,det lyder som en del. Men hvis du kunne få 2 stege på omkring 1½ kg hver burde det vel være fint.
    Hvordan, man præcist laver den, afhænger af hvilken type steg, det er. De få gange, jeg har gjort det, har det enten stået på mærkaten fra supermarkedet, eller jeg har spurgt i slagteren.
    Det er ca. noget med salt, peber og en ovn smiley


  • #6   14. mar 2010 Mørbradgryde!! Her kan du lave det hele på forhånd og så skal det bare varmes og du skal koge ris eller lave pommes frites eller hvad du vil have til:-)

  • #7   14. mar 2010 En stor portion chili con carne, og så kan du servere både pandekager og ris til (så mænnerne kan blive mætte) samt sætte div. salat og grønt, guacomole, dressing og revet ost i skåle på bordet. så kan folk blande som de vil. Evt. også nachos og salsa.

  • #8   14. mar 2010 grille .. smiley det så hyggeligt i det vejr her

  • #9   15. mar 2010 må det være noget der er lidt fedt eller skal det være til den slanke linie smiler sødt

    For du kunne jo også lave sømandsfad noget min eks svigermor lavede ind i mellem

    Det er fadkoteletter der svitse og kommes i et fad derefter kommer du rå løg oven på og til slut kartofler i skiver så laver du en 0,5 liter fløde og en halv flaske tomatpure og kryder det lidt denne masse hælder du i fadet og stiller det i oven en time til 2 alt efter din ovn på 175-200 grader så får du også en lækker ret men det er ret fed du kan servere salat og fluet til og det hele kan laves inden du tager ud af døren sovsen passer til et fad så hvis jeg var dig ville jeg lave to fad med koteletter i samt kartofler så ganger du bare det op held og lykke og stort tillykke med fødselsdagen kh sanne

    ps det lyder smader hyggeligt måde at holde fødselsdag på


Kommentér på:
Hjælp igen :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce