{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Overvejer Eukanuba Rottweiler {{forumTopicSubject}}

jeg overvejer at skifte til dette foder og det her fandt jeg langt om længe:

Ingredients
Chicken (>24%), maize, wheat, sorghum, barley, poultry meal, animal fat, dried beet pulp, chicken digest, brewer's dried yeast, dried whole egg, potassium chloride, sodium chloride, calcium carbonate, fish oil, sodium hexametaphosphate, linseed, DL-methionine, glucosamine HCl, chondroitin sulphate. Contains EC permitted antioxidants (see batch code number on package): tocopherols. No colourants, flavourings or preservatives added.

Analysis:
Protein: 26.0%, Moisture: 8.0%, Oils and Fats: 13.0%, Fibre: 2.5%, Ash: 7.5%, Calcium: 1.2%, Phosphorus P: 1.0%

Additives per kg:
Vitamin A: 12,000IU/kg, Vitamin D‡: 750IU/kg, Vitamin E (α-tocopherol): 200mg/kg, Copper: 25mg/kg, L-Carnitine: 50mg/kg, β-carotene: 20mg/kg

beklager at det er på engelsk :S håber i vil fortælle jeres mening om sammensætningen, da jeg har lidt svært ved at tyde om der er det der skal være, hvis i forstår...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer Eukanuba Rottweiler
  • #1   11. feb 2010 Ingredienser
    Kylling (> 24%), majs, hvede, durra, byg, fjerkræ måltid, animalsk fedt, tørret roeaffald, kylling fordøje, bryggeriets tørret gær, tørrede hele æg, kaliumklorid, natriumklorid, kalciumkarbonat, fiskeolie, Natriumhexametaphosphat , hørfrø, DL-methionin, glucosamin HCl, chondroitinsulfat. Indeholder EU tilladte antioxidanter (se batch kode nummer på pakken): tocopheroler. Ingen farvestoffer, aromaer eller konserveringsmidler tilsættes

• #2   11. feb 2010 jeg skriver også kun at jeg har overvejet det, men er ikke noget jeg vil bruge

• #3   12. feb 2010 det har sneget sig ind ligesom så meget andet foder jeg har kigget på? og jeg har bare spurgt om hjælp til at få det uddybet, da jeg synes det kan være lidt svært at genemskue nogle gange... det er der vel ikke noget galt i...

• #4   12. feb 2010 oki dokey.. men bliver ikke det foder ihvertfald, det var lidt dyrere end jeg lige havde regnet ud

Kommentér på:
Overvejer Eukanuba Rottweiler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce