Overvejer Eukanuba Rottweiler {{forumTopicSubject}}
jeg overvejer at skifte til dette foder og det her fandt jeg langt om længe:
Ingredients
Chicken (>24%), maize, wheat, sorghum, barley, poultry meal, animal fat, dried beet pulp, chicken digest, brewer's dried yeast, dried whole egg, potassium chloride, sodium chloride, calcium carbonate, fish oil, sodium hexametaphosphate, linseed, DL-methionine, glucosamine HCl, chondroitin sulphate. Contains EC permitted antioxidants (see batch code number on package): tocopherols. No colourants, flavourings or preservatives added.
Analysis:
Protein: 26.0%, Moisture: 8.0%, Oils and Fats: 13.0%, Fibre: 2.5%, Ash: 7.5%, Calcium: 1.2%, Phosphorus P: 1.0%
Additives per kg:
Vitamin A: 12,000IU/kg, Vitamin D‡: 750IU/kg, Vitamin E (α-tocopherol): 200mg/kg, Copper: 25mg/kg, L-Carnitine: 50mg/kg, β-carotene: 20mg/kg
beklager at det er på engelsk :S håber i vil fortælle jeres mening om sammensætningen, da jeg har lidt svært ved at tyde om der er det der skal være, hvis i forstår...
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 8 Svar: 149
Kylling (> 24%), majs, hvede, durra, byg, fjerkræ måltid, animalsk fedt, tørret roeaffald, kylling fordøje, bryggeriets tørret gær, tørrede hele æg, kaliumklorid, natriumklorid, kalciumkarbonat, fiskeolie, Natriumhexametaphosphat , hørfrø, DL-methionin, glucosamin HCl, chondroitinsulfat. Indeholder EU tilladte antioxidanter (se batch kode nummer på pakken): tocopheroler. Ingen farvestoffer, aromaer eller konserveringsmidler tilsættes
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 115 Svar: 498
dec 2007
dec 2007
Overvejer Eukanuba Rottweiler
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside