{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Uuh hun er på dag 60... {{forumTopicSubject}}

min tgravide tæve og jeg er vildt spændt. smiley Men samtidig kommer der en masse spørgsmål op og tænker hvad er fordelen ved at hun føder i en fødekasse? Har selv en papkasse og en anden hundeseng af plastik hvis det skulle være hun ligger sig en af dem (det er helt op til hende hor hun har lyst til at ligge), men er det fordi hun så kan bruge siderne og læne sig op af dem når hun føder?? Tænker det ville være nemmest at hun fødte på nogle aviser med tæppe/håndklæder på gulvet. Men vil da gerne høre fra jer erfarne om hvad I synes er nemmest og hvor jeres tæver fødte? (det er den første gang for min tæve og mig)

Så er der også det der når hun har født, så skal hun jo have ro og tænker der ikke er meget ro for dem hvis de er i hvalpegården i stuen og har tænkt mig at de skal være oppe på min datters værelse hvor der er plads og ro, så vil jeg selvfølgelig gå der op og bruge noget tid og bare være der nogle gange om dagen, men min tæve Cloe er en mors hund og hvis hun fik lov så ville hun ligge på skødet hele dagen, men det er vel vigtigt at de har ro den første uges tid. Ikke fordi der er larm mine børn er 9 og 11...men det ved jeg ikke så flytter jeg op på min datters værelse smiley Hvad gør i andre der har børn og andre hunde og katte?

Den spændte smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uuh hun er på dag 60...
Kommentér på:
Uuh hun er på dag 60...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce