{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

En uge er gået. {{forumTopicSubject}}

I dag er det en uge siden jeg sage farvel til Molly, og smerten i min mave er ubeskrivelig, jeg har det ok når jeg er på arb, men lige så snart jeg kommer hjem igen vender savnet tilbage, jeg prøver hele tiden at tænke posetivt for Molly var syg og det var helt sikkert en lettelse for hende at få fred, men hvornår får jeg det lidt bedre og hvornår kan jeg mindes min lille pige uden at græde.
Knus fra Lotte.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En uge er gået.
  • #1   8. feb 2010 Det er ved at være 2 måneder siden Chili kom væk, og jeg savner hende stadig ubeskriveligt. Men ja, det bliver nemmere med tiden.. Men det er okay at være ked, og det vil du være længe endnu.
    Savnet er ubeskriveligt, men ja, det bliver nemmere smiley


  • #2   9. feb 2010 åhhh lotte.... ved helt hvordan du har det... jeg var lang tid om at komme over mit tab af chang.... og selv om alle sagde... jamen han har det bedre nu, så var jeg lidt ego inde i mig selv og ønskede bare min "lille" dreng hjem....
    det væreste var for mig da jeg fik ham hjem efter han var brændt... sad bare og kiggede på " ham" i lang tid og snøftede... idag er meget meget bedre, men savner ham jo stadig enormt.... så det skal nok blive godt.... du vil altid have hende i hjertet...


  • #3   9. feb 2010 Føler med dig. I går var det en mdr siden Ulf døde, bare det at sidde og skrive det her gør ondt men det betyder jo bare at jeg elskede ham meget højt.. Har lagt et billed af ham op på skrivebordet på computeren men tror faktisk det er for tidligt for bliver lidt mut hver gang jeg åbner computeren

  • #4   9. feb 2010 Tusinde tusinde tak alle sammen det varmer bare så meget at vide i alle sammen er her og vi kan hjælpe hinanden.

    Jeg har lige hentet Molly hjem og sat hendes lille urner på hyllen i stuen, det er undeligt at vide min lille hund ligger der og jeg kan høre der er noget i krukken når jeg rasler med den, det er nok knogler jeg kan høre.

    Knus fra Lotte


  • #5   9. feb 2010 Jeg er så glad for urnen med Molly jeg kan mærke der er faldet en helt anden ro på mig.
    Jeg synes det er så dejligt når vi kan hjælpe hinanden og det hjælper virkelig det har jeg selv mærket på min krop den sidste uge.

    Knus fra Lotte


  • #6   9. feb 2010 Jeg fik oss en helt anden ro i kroppen den dag Chilis urne kom hjem smiley Så er hun her alligevel på en måde. smiley

  • #7   9. feb 2010 Ja det er en underlig fornemmelse men der kommer altså ro på kroppen, men det skal nok opleves på egen krop.
    Tænk man kan synes en lille hvis urne er gude smuk....


  • #8   10. feb 2010 Hvis i har lyst til at se Mollys lille urne er i velkommen på min hjemmeside under nyheder www.kennelcavalot.dk
    Jeg vil også gerne takke alle som har været her for mig, i har virkelig betydet alt og det gør i stadig for savnet er stadig meget stort, men det har helt bestemt hjulpet at Molly er kommet hjem igen i en urne.

    Knus fra Lotte.


  • #9   11. feb 2010
    Lotte, jeg har det selv efter 5 mdr. stadig ligesom dig, jeg har det ok på arbejde, faktisk er det der jeg har det bedst.

    I samme øjeblik jeg træder ind af døren herhjemme er savnet der, ingen lille glad vuffer der logrende kommer mig i møde, "skal vi nu i skoven....?"

    I tirsdags var det Marcos fødselsdag, han kunne være blevet 11 år - ingen alder for en lille hund. Det var en hård dag at komme igennem, som alle andre dage tændte jeg lys ved hans urne og tænkte på ham - tænk, jeg kan ikke huske hvad jeg købte til ham da han fyldte 10 - havde jeg bare vidst den gang at det blev hans sidste fødselsdag......

    Mange hilsner til Jer alle, jeg er utrolig glad for denne gruppe.....



  • #10   11. feb 2010 Hej Joan. Tak for de søde ord om Mollys smukke urne, det varmer meget.

    Hej Susanne c.
    Tænk din lille hund kunne havde været 11 år i dag, jeg forstår godt det var en hård dag at komme igennem. Jeg synes lige som dig det er slemt at komme hjem, jeg håber hele tiden hun kommer mig glad i møde, og jeg får et kys lige på munden som jeg har gjord vær dag i 6 år.

    Knus fra Lotte


  • #11   13. feb 2010 Du spøger bestemt ikke dumt, Molly er blevet brændt og hendes aske og knogle rester er kommet i den lille urne, som er lukket helt den kan ikke åbnes igen.

  • #12   13. feb 2010 Det kan du ikke bare rolig, da jeg fik Mollys urne i mine arme kom der bare en ro på mig som jeg ikke har følt i flere uger, det er svært at beskrive det skal opleves for kærligheden til den lille hund der er i urnen er så stor du aldrig ville kunne beskrive det med ord.

  • #13   13. feb 2010 Det viste jeg ikke Joan, Mollys er helt lukket og den rasler også når jeg ryster med den...

  • #14   13. feb 2010 Nej det er jo helt tørt så det sker der ikke noget ved.

  • #15   14. feb 2010 Tillykke med din lille ny hund Maj, man glæder jeg mig også til at følge her inde, nu må du bare tælde dagene inden du har ham hjemme hos dig.

    Knus fra Lotte


  • #16   18. feb 2010
    Joan A: Der var ikke noget jeg hellere ville end at have en ny lille hund - selv om den aldrig vil blive Marco - men det skal selvfølgelig heller ikke "bare" være en kopi. Men desværre er der siden vi fik Marco kommet et forbud mod nye hunde her hvor vi bor, da flere ældre mennesker blev grebet af en, i hvert fald her, fuldstændig ubegrundet kamp-hunde-panik.

    Vi er dog så meget hunde-mennesker og ved at det har stor betydning for os at have sådan et lille firbenet familiemedlem, at min mand og jeg søger et andet sted at bo hurtigst muligt, hvad enten det er som eje eller leje, så kryds endelig fingre for os.....

    Maj... : Jeg var med stort set hele vejen da Marco blev enkelt-kremeret. Det eneste jeg valgte fra var at se ham blive kørt ind i flammerne. Men jeg var med til at tage imod hans rester da de blev kørt ud af ovnen, det var mest aske, men der var også små bitte genkendelige knogler som f.eks. ryghvirvler. Da Marco jo var en lille hund på 4 kg, kunne hans knogler let være i den mindste urne, jeg fik forklaret at ved større hunde kunne det være nødvendigt at knuse knogleresterne. Inden Marcos rester kom i urnen blev de lagt i en pose, i tilfælde af at urnen skulle gå i stykker. De helt små urnen har ikke noget "låg", de bliver lukket i bunden og derfor limet sammen.


  • #17   18. feb 2010
    Joan A: Har forsøgt alt, uden held. Jeg synes det er noget så uretfærdigt, vi har haft Marco 10 1/2 år uden den mindste kritik - og Marco var syg da afstemningen fandt sted. Vi har fået afslag med begrundelsen "af principielle årsager".....

    Vi er skrevet op hos samtlige boligforeninger i byen, men har lige nu mest focus på at købe, så vi ikke kommer ud for det samme igen. Men, suk, boligmarkedet står godt nok stille lige nu, der sker bare ingenting.



  • #18   18. feb 2010 Det gør mig undt at høre Susanne jeg håber bestemt du kan beholde din lille hund.

  • #19   18. feb 2010 Nej det er jeg ked af at høre, men han er jo langt fra en kamp hund...

Kommentér på:
En uge er gået.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce