{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Wauw i er effektive !! :-D ! {{forumTopicSubject}}

Som nyt medlem af den her fantastiske gruppe vil jeg lige give mig selv til kende .. smiley

Og sige WAUW ! den her gruppe har eksisteret i næsten 1 år .. Og i har allerede fyldt hele 23 !! sider med emner om Twilight sagaen .. Damn ! Jeg ville lige læse lidt af de gamle emner , men opgiver da næsten på forhånd .. smiley hehe..

Men lidt om mig selv skal i da også vide .. smiley

Jeg så Twilight starten af sidste år , og blev forelsket i filmene .. Har så en vidunderlig kæreste som overraskede mig da New Moon kom i bio , han havde købt billetter til et marathon , = Twilight OG New Moon på én gang !
Ergo var jeg endnu mere forelsket ! smiley
(Tror lidt Casper har fortrudt det hehe)

Men men , så var jeg jo så heldig at jeg fik de 4 bøger i fødselsdags gave af kæresten og hans forældre ..

Og så gik jeg ellers igang med at læse , og læse .. Var færdig med alle 4 på lidt over en uge , syntes det er pænt hurtigt læst eftersom jeg har en datter og en hund der også skal passes ..

Men jeg læste og læste , imens jeg hørte god musik ( de 2 forskellige af belle's lullaby og river flows in you ..)
Men da jeg så var færdig med nr 4 ..sad jeg bare og tænkte .. Nej er det slut nu ? Følte mig næsten tom indeni ( faktisk lidt pinligt :b)

Nå , nu har jeg skrevet en masse ævl , men har lige et enkelt spørgsmål

http://www.youtube.com/watch?v=z5cHD8oYm2M

HVAD hedder den sang ? Jeg har googlet og googlet .. Jeg har 2 forskellige af Bella's lullaby og det ikke dem , så fejler mine øre ihvertfald noget ..
Jeg læste for noget tiden siden at det skulle være en Billy joel sang ? Og den kan jeg kun finde med sang , og jeg VIIIIL have den kun med klaverspillet , kan i hjælpe mig ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wauw i er effektive !! :-D !
Kommentér på:
Wauw i er effektive !! :-D !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce