Wauw i er effektive !! :-D ! {{forumTopicSubject}}
Som nyt medlem af den her fantastiske gruppe vil jeg lige give mig selv til kende ..
Og sige WAUW ! den her gruppe har eksisteret i næsten 1 år .. Og i har allerede fyldt hele 23 !! sider med emner om Twilight sagaen .. Damn ! Jeg ville lige læse lidt af de gamle emner , men opgiver da næsten på forhånd .. hehe..
Men lidt om mig selv skal i da også vide ..
Jeg så Twilight starten af sidste år , og blev forelsket i filmene .. Har så en vidunderlig kæreste som overraskede mig da New Moon kom i bio , han havde købt billetter til et marathon , = Twilight OG New Moon på én gang !
Ergo var jeg endnu mere forelsket !
(Tror lidt Casper har fortrudt det hehe)
Men men , så var jeg jo så heldig at jeg fik de 4 bøger i fødselsdags gave af kæresten og hans forældre ..
Og så gik jeg ellers igang med at læse , og læse .. Var færdig med alle 4 på lidt over en uge , syntes det er pænt hurtigt læst eftersom jeg har en datter og en hund der også skal passes ..
Men jeg læste og læste , imens jeg hørte god musik ( de 2 forskellige af belle's lullaby og river flows in you ..)
Men da jeg så var færdig med nr 4 ..sad jeg bare og tænkte .. Nej er det slut nu ? Følte mig næsten tom indeni ( faktisk lidt pinligt :b)
Nå , nu har jeg skrevet en masse ævl , men har lige et enkelt spørgsmål
http://www.youtube.com/watch?v=z5cHD8oYm2M
HVAD hedder den sang ? Jeg har googlet og googlet .. Jeg har 2 forskellige af Bella's lullaby og det ikke dem , så fejler mine øre ihvertfald noget ..
Jeg læste for noget tiden siden at det skulle være en Billy joel sang ? Og den kan jeg kun finde med sang , og jeg VIIIIL have den kun med klaverspillet , kan i hjælpe mig ?
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
Det er da den almindelige lullaby, efter hvad jeg ved.
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 158 Svar: 2.531
Kan se du har det som de fleste herinde - har læst bøgerne hurtigt og VIL HAVE MERE.
Jeg har selv 4 børn og en hund og fik læse de engelske på 10 dage. Havde også en tom fornemmelse bagefter. Er nu faldet i FanFIction. Kender du det?? Det er et sted hvor alm. mennesker/fans skriver deres egne historier. Og der er en MASSE Twilight-historier. De laver om på historierne, nye slutninger eller laver deres egne med karaktererne fra Sagaen. De er SÅ gode... Jeg er total afhængig.
Du får lige et link her: http://www.fanfiction.net/book/Twilight/
Melodien er Bella´s Lullaby af Carter Burwell. Dvs. sige den originale Lullaby. Der er også RIver flows in you - men den var overvejet til filmen, men blev droppet.
Sikke en sød kæreste du har, der giver dig bio-tur og bøger - men han har ikke indset af lige pludselig er situationen sådan her: http://www.youtube.com/watch?v=XVy8Dr_SxWg
Håber du bliver glad for gruppen - DET ER VI!!!
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 481 Svar: 3.680
Et kæmpe stort velkommen til her i gruppen
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.390
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.476
Jeg dur ikke til og læse og læse på computeren desværre .. Men jeg venter glædeligt til filmene kommer ... Og så går jeg nok bare snart igang med bøgerne igen .. hehe ..
Jeg har 2 versioner af bella's lullaby og den klaver sang er ingen af dem ...
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
Jeg har læst bøgerne 3gange.
Syntes de er super at læse flere gange for man ligger mærke til hints hun gider som får en betydning senere i bøgerne, og det kan godt være flere bøger frem, men man får mange flere detaler med.
Lige nu aner jeg ikke hvad jeg skal læse, har læst vandrene sjæle som hun også har skrevet og syntes den er super god, håber hun laver en fortsættelse, men aner ikke om hun har planer om det.
maj 2007
sep 2008
Og det er denne: http://www.youtube.com/watch?v=4W4CPQFoF8A
maj 2007
sep 2008
Det link du har lagt ind er Carter Burwell - Bella's Lullaby. Den er også på soundtracket
Wauw i er effektive !! :-D !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside