1.386 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "diarre"
Diarre
Min hvalp har nu i tre dage haft dårlig mave og det startede alt sammen ved at hun kom i en godtepose af sig selv og tømte den. Er det noget jeg skal gå videre med hos dyrelægen eller kan jeg gøre no...
Min hvalp har nu i tre dage haft dårlig mave og det startede alt sammen ved at hun kom i en godtepose af sig selv og tømte den. Er det noget jeg skal gå videre med hos dyrelægen eller kan jeg gøre no...
Skrevet af: Peter Z - 17. apr 2018
Diarre
Sally er syg.....hun har haft diarre i 2 døgn nu:-( Jeg er udmattet af bekymring og manglende søvn. Hov må hellere lige sige vi HAR talt med dyrlægevagten og hun skal faste de næste 24 timer og deref...
Sally er syg.....hun har haft diarre i 2 døgn nu:-( Jeg er udmattet af bekymring og manglende søvn. Hov må hellere lige sige vi HAR talt med dyrlægevagten og hun skal faste de næste 24 timer og deref...
Skrevet af: Lotte D - 23. feb 2013
Diarre
Nu læser jeg lige lidt om diarre hos hund - Og hvad menes der med kontakt dyrlæge ved kronisk diarre? - Hvad er kronisk i dette tilfælde
Nu læser jeg lige lidt om diarre hos hund - Og hvad menes der med kontakt dyrlæge ved kronisk diarre? - Hvad er kronisk i dette tilfælde
Skrevet af: Kim S og Aichia ! - 24. jun 2012
Spar penge på din forsikring
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Du kan købe zolac på apoteket som hjælper hurtigt (hvis ikke allergihund) herudeover ska din hund have kogt koldt vand og skånekost enten bestående af ris & kylling kogt (hvis ikke allergihund) og mosede eller kartoffel og tors begge kogt og mosede og kun give det i små portioner derude over ska alt tyggeben osv fjernes (heller ikk spise sne) og først gives når maven er ok igen.
Ps.
Husk så vidt muligt at samle pøller så godt op som du kan så hunden ikk smitter andre hunde plus hold afstand til andre hunde indtil maven er ok igen.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Luna får udkogte ris (kogt i ca 2 timer i meget vand), kogt hvid fisk og lidt a38.. og så lidt ProKolin i.
jan 2005
Min dyrlæge sælger ikke zoolac længere. Vil tro det er af samme årsag.
ProKolin er måske lidt sværere at give, hvis man er vant til at hunden bare slikker zoolac i sig. Men jeg putter det i maden.
Jeg har dog lige måtte give katten det et par dage og der har jeg simpelthen givet ham det direkte i munden
Og så er det vist endda lidt billigere eller ihvertfald i samme prisleje som Zoolac
Jeg fandt det her: "Pro-Kolin pasta: Ligner Zoolac, men indeholder også kaolin og pectin, som har en lettere stoppende virkning."
Som jeg kan læse mig til, er Zoolac til genopretning af normal tarmflora. Det er Prokolin også, den har så bare også den stoppende effekt, dvs den stopper diarréen
jan 2005
aug 2007
Følger: 92 Følgere: 97 Hunde: 2 Emner: 572 Svar: 1.604
jan 2005
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
Ris og torskerogn er godt da der er salte i og kroppen mister disse essentielle salte når den har diarré
diarre
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside