867 visninger
|
Oprettet:
X-factor musik {{forumTopicSubject}}
Nogen der ser x-factor??
Jeg synes ikke det er fair at de bruger en Twilight sang når man prøver at glemme Twilight lidt..!
Og så ham den sidste voksne solist, tynd mand med langt brunt hår, sang ligesom Robert Pattinson, hvis nogle af jer som har hørt hans sange??
Jeg er helt oppe og køre om Twilight igen.. Altså, give me a breake!
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.721
Sad og sagde til min kæreste, det er fra Twilight, det er fra Twilight, og han sad bare og løftede det ene øjenbryn til mig, hehe..
Var total opslugt i musikken hehe..
Ham der er der nu, synger som Robert
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 158 Svar: 2.531
Han er helt klart min favorit i programmet og så sang han en af mine ynglingssange Joni Mitchell´s "RIver"
dec 2006
Jo jeg synes nu at når han kommer over i den "akavade" stemme, jeg ved virkelig ikke hvad det hedder i musik sprog, men han kommer over i Robert stemme nogle gange.
Som man kan hørte i starten af dene sang: http://www.youtube.com/watch?v=Hgkx5E1zcA8
okt 2007
Følger: 20 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 481 Svar: 3.680
Hmmm, har ikke lige lagt mærke til at ham der lyder som Rob når han synger, må jeg lige lytte efter næste gagn
jun 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 158
jeg blev bare glad for det,, fordi Twilight sagaen betyder noget for mig.. så det er rart at et program som x-factor også vil bruge lidt fra den...
vh.
dec 2006
Synes den unge knægt på 15 år er dygtig! Og så de 3 lyshårede piger som synger lidt country musik.!
X-factor musik
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside