{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oliver's
  • #1   25. jan 2010 Jeg har været super glad for det og bruger det stadig til plejehundene. Min egen er for småtspisende, så hun får RC junior (hvalpefoder). Mine forældres er også skiftet over til Olivers og hundene stortrives.

• #2   25. jan 2010 Mine kløede som besat og blev matte og kedelige i pelsen. Så jeg er gået over i andet foder.

• #3   26. jan 2010 Tak for jeres input og oplevelser med Oliver's.......i det store hele er jeg en smule skeptisk hvis jeg skal være ærlig.

Er godt klar over at hunde er meget forskellige i forhold til hvordan de reagerer på foder men lige når det gælder Oliver's så har jeg fået overvejende negativ respons.........har selv tidligere brugt RC i alle år, før jeg begyndte med Barf, og i det store hele været meget tilfreds lige bortset fra mængden af afføring smiley men det er nok fordi jeg sammenligner med at Barfe hvor der jo ikke kommer det store retur ;-))

Igen....tak for hjælpen alle

Kim

• #4   26. jan 2010 helt sikkert heldigt at hunde er forskellige ;-)) og så er ting jo test og noget helt andet er virkligheden......

Kommentér på:
Oliver's

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce