{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

sikken voldsom øøøøh og alarm! {{forumTopicSubject}}

så er cosmo i gang igen smiley

bjæf knurre og poter der flyver gennem huset smiley

Cosmo og hans far er nemlig i gang med ydlingslegen - fang mig - hvis du kan.

det foregår således at cosmo stiller sig an med et meget bisset udtryk og bjæffer HØJT - og så er det ellers meningen at Jakob skal ræse efter ham gennem hele hytten - over sofan under bordene rundt om hjørner tilbage over sofaen under bordene osv osv.

Det hele foregår med vild lyd i form at bjæf, knur og "hjulspind" når cosmo sætter af smiley

dette står på i et stykke tid - kun afbrudt af en kort drikkepause.

Så hold da KÆFT hvor har vi en sjov hund smiley

Andre jrt - der har samme sjove ide om hvordan man hygger en lørdag aften?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikken voldsom øøøøh og alarm!
  • #1   23. jan 2010 Haha hvor griner. Det gad jeg godt med Milo, men er relativt overbevist om at han ville overgeare og bide sig fast i mit tøj smiley
    Vi har ligget på gulvet foran brændeovnen og molset lidt og leget. Det var griner - bortset fra når han bider i mit hår smiley
    Dét er så dejligt at mærke varmen fra sådan en lille trold. Og han hyggede sig :))

• #2   23. jan 2010 marianne: cosmo hægter sig fast i jakobs hænder når han smider sig på gulvet for at få vejret - og det foregår også med brum og gnask og smask - piver jakob over han bider for hårdt, få han lige et par slik, og så bliver der gnasket igen smiley

jow jow - de hygger smiley

nu er cosmo så lige gået kold under mine ben.

• #3   23. jan 2010 Karina

Jeg har ikke helt fået lært Milo at Av betyder slip. Og han hapser rigtig meget når han er gået i gang, det lille kræ smiley

Han ligger også bare og putter nu på sit tæppe foran brændeovnen, bland sine kødben og Leo Genius, som han lige kigger på ind imellem. Tænk hvis de stak af smiley

• #4   25. jan 2010 jojo den leg kender vi godt, jack har bare svært ved at finde ud det så når jeg jager vabber gælder det om at holde øje med jack eller hænger han lige pludselig i benet

• #5   9. feb 2010 rie: de smager sikkert fortræffeligt smiley

• #6   9. feb 2010 Det vil jeg tro for han gør ikke bare hver gang em hver ENESTE gang

• #7   9. feb 2010 sådan er luna også lige nu iiiiihhhhhh.... og meget moar syg

Kommentér på:
sikken voldsom øøøøh og alarm!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce