{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

halthed {{forumTopicSubject}}

Vi har her i den kolde tid oplevet at tango halter skiftevis på bagbenene. Han trækker det helt op under sig og nægter at gå på det.
Dette er kun når han er ude.

Skyldes dette salt, sne osv eller har han begyndende problemer i begge bagben.

Skal siges at inde går han helt normalt, glad, hopper osv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  halthed
  • #1   22. jan 2010 Min gør det også. Jeg tror det er sne der sætter sig fast under trædepuden og sidder og genere. For når vi går ud på asfalt hvor der ikke ligger sne så går der lige et par sekunder så kan hun gå normalt igen. Indtil hun render ind i sneen igen.

• #2   23. jan 2010
    Det gør min ikke! Men hun stikker i et hyl hvis hun får salt mellem trædepuderne. Men så børster vi det væk og så er der ikke noget.

• #3   23. jan 2010 Min gør det også.

• #4   23. jan 2010 Eddie har også gjort det denne vinter..med alt det sne..:-(
    sidste gang vi var oppe på bold banen her hos os..stoppede han og kunne ikke mere så jeg skulle bære ham heeeeele vejen hjem igen..det er ikke fordi de er nogle små "nipser"mere sådan en dpere er ret tung i længden..:-((på vejen mødte vi lige et par hunde ejere med deres store hunde ..de gloede som om de tænkte "ej okay du ! den hund kan altså godt gå selv, det er jo ikke en chihuahua !! godt nok har den masser af tøj på, meeeeeen..:-)

• #5   25. jan 2010 Britta smiley ja han vil også helst gå selv heldigvis:-))...men når kulden rammer poterne og benene går i krampe så hvorfor ikke blive båret hjem som den "lille prins" han synes han er smiley

Kommentér på:
halthed

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce