{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Så stiger vægten. {{forumTopicSubject}}

Var omkring dylle igår for at veje Ufo. Havde taget næsten 2 kg på siden sidste uge, så nu er han heldigvis snart oppe på den ønskede vægt. Han er 11 uger. Og i min verden så skal en han hvalp veje det samme i kg. som den er gammel i uger. Så i næste uge tror jeg den er hjemme.
Så kan vi tage det mere med ro på.
Det har nemlig været mere end svært, at få ham til at spise de første uger-

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så stiger vægten.
  • #1   21. jan 2010 Super Snow, at det kører nu!

• #2   22. jan 2010 Grunden til man bruger hvalpefoder er netop, at det passer til det hvalpen har brug for.
    Så det er allerede afstemt i forhold til væksthastighed - plus at det er afstemt i forhold til proteinmængden og kalcium, som hvalpe har brug for mere af end voksne hunde.

Jeg selv ville mene, at det er det HELT gale tidspunkt for hunden at spise voksen foder - ihvertfald hvis det er uden tilskud af forskellig art.

• #3   22. jan 2010 Michael. Hvis du fodre med et godt produkt, jeg bruger selv Royal C.hvalpefoder . De har lavet et foder som er beregnet til specielt schæferhvalpe. Jeg har også med fordel brugt foderet til gigantracerne. Jeg har aldrig holdt igen med foderet, men noget jeg har været opmærksom på, det er den motion hvalpen får. Det er netop den rigtige motion som er med til at styrke knoglerne, plus alt det andet også selvfølgelig. Og motion er måske noget som hundegården ikke kan sørge for at forsyne den voksende hvalp med, på samme måde som hvis den kunne bevæge sig frit rund.

• #4   22. jan 2010 Det er jo netop forskellene, der er de vigtige...

• #5   22. jan 2010 I øvrigt - at skifte fra hvalpefoder til højaktiv-foder ville være omsonst i min verden, hvis formålet er at hunden skal forhindres i at vokse for hurtigt.

Skulle det have den virkning, man ønskede, skulle det være til et almindeligt adult-foder.

Kommentér på:
Så stiger vægten.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce