MIg igen vilken racer {{forumTopicSubject}}
hejsa alle sammen
så skriver jeg igen, for jeg begynder vil jeg starte med at skrive at jeg håber at i alle har haft en rigtig god juleaften og ønske jer alle et rigtig godt nyt år :o)
som mange af jer ved er jeg i gang med at prøve på at finde de hunde racer som vil passe best til mig og jeg til den/dem :o)
jeg har aldrig haft hund så ved ingen ting kun at de kræver kærlighed mad vand motion og tænker at de kræver lidt hjerne gymnastik
det jeg leder efter en en lille hund/ selvskabshund
jeg tænker at det skal være en race der ikke kræver det store motion da jeg kunne forstille mig at det ville være træls at skulle gå lange ture om vinteren, jeg er 26 og førtidspansionist og jeg er ca væk hjemme fra 4 til 5 timer om dagen
jeg har været inde på givpote og læst om de forskellige hunde rscer og der her jeg fundet nogen racer hvor efter siden skulle ligge på nogen lunde samme nevo størelsemessigt og motionmessigt
men ved ikke om det er rigtig så det er her jeg godt kunne bruge jeres efaringer :o)
de racer jeg har fundet er
Malteser
chihuahua
lhasa apso
penkingeser
papillon
læwchen
shih tzu
pussisk toy
tjekkisk rottehund
volpino italiano
jeg er en smule ordblind men håber i kan læse hvad jeg skriver
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 273 Svar: 3.149
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.220
jul 2009
yorkshireterrier har jeg faktis kigge lidt på
og toy puddel har jeg også kigge på og også griffon men syndtes nu ikke at de er særlig kønde, ved godt men ikke skal tage ud fra udsenet men syndtes det ville være ret træls at vær gang jeg kigger på hunden at jeg så tænker lille skat du er sku ikke særlig køn
tænker på de racer hvor pelsen er meget krevende er det ikke muligt at klippe dem korter så der måske ikke er så meget pelsplage, og ville men ikke kunne lære hvordan man ordner pelsen ?
jul 2009
den jeg passede var jeg konstant bekymret for om jeg var lang tid nok ud at gå men den så det skal hels være en race der ikke kræver særlig meget motion men som kan holde til en lill/lang tur en gang i mellem
Maja jeg bor i esbjerg så tror det det er alt få lang væk eller ville jeg gerne :o)
jul 2009
syndet det er rart med andres afaringer :o)
MIg igen vilken racer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside