{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Tisser indenfor. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Har et lille problem jeg håber at i kan hjæpe mig med, min lille Tia som er en miniature gravhund er begyndt at tisse indenfor om natten og nogle gange om dagen,. hun har ellers været så god til at sige til når hun har skullet ud. nogen der har nogle råd?? er begyndt at rose hende igen og give godbidder når vi er ude og hun besørger, men hun gør det stadig om natten... syntes det er mærkeligt. om det er noget psykisk eller en dårlig vane, eller?? har også prøvet at fjerne vandet så hun ikke kan drikke i nattens løb, men det hjælper heller ikke, og hun kommer ud lige inden at vi går i seng... HJÆLP...

Hilsen en bekymret hundemor ;0)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser indenfor.
  • #1   19. dec 2009 Hvis Tia er i løbetid eller på vej til at blive det, kan det være forklaringen, så oplever jeg at mine tæver kan have svært ved at holde sig. Opdager du hvis hun ønsker at komme ud om natten?
    Kan blærebetændelse udelukkes?
    Det kan jo også bare være en periode og at det går i orden igen uden at der er noget i vejen.
    Sød lille pige, jeg har også en lille Tia på knap 9 mdr. hun kan også en gang imellem have uheld.

• #2   20. dec 2009 Min Oliver tisser også inde, men han får noget naturmedicin nu. 7 9 13 det er over en uge siden han tissede inde sidst. Nu gør han det nok i nat.
    Men jeg går også med ham inden sengetid...Det har aldrig været nødvendigt med den anden hund Mille og hendes forgængere.
    Måske hun har blærebetændelse??? Lige et tip så. Tag selv urinprøven og aflever den hos dyrlægen. Det er billligere. Mille har haft blærebetændelse....Hun begyndte også at tisse inde...
    Berit

• #3   20. dec 2009 min Lilli begyndte også pludselig at tisse inden for, og oftere end hun plejede, men troede først at det var fordi hun var i løbetid.
    Det viste sig dog, efter et besøg hos dyrlægen, at det var blærebetændelse.
    Men som Berit skriver så tag selv en urinprøve... Det gjorde vi ikke og det kom til at koste os 900kr istedet for 250kr. Hun fik noget pencillin, og da kuren var ovre skulle vi komme med en ny urinprøve for at tjekke om det var gået væk. Den tog vi selv.
    Urinen må kun være en halv time gammel. Vi lavede en "skovl" af en vandflaske og puttede ind under hende da hun skulle tisse, og hældte det over i en anden bøtte...

• #4   21. dec 2009 tak for jeres råd, men har været ved dyrlægen og hun har ikke blærebetændelse.... håber at det snart går over... god jul til jer :0)

• #6   22. dec 2009 Hej Laila.. Vi går en lang tur inden sengetid, for at være sikre på at hun for tisset og skidt.. Hihi Tia sover i sengen sammen med os, men hun ligger sig altid på sin pude når vi kommer iseng, som er på gulvet...
    Julehilsner Jeanette og tisse trolden... ;0)

Kommentér på:
Tisser indenfor.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce