514 visninger
|
Oprettet:
Album med blandede fotos {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg været her i gruppen en del tid men har vidst aldrig rigtig vist noget at det jeg har taget billeder af frem.
Nu har jeg lavet et album under min profil der hedder "blandedebilleder", kritik modtages gerne, jeg har ikke fotograferet ret længe er nok ikke så dygtig til lyssætning og redigering endnu så jeg vil gerne høre jeres forslag til forbedring
Jeg kan se de ikke er super skarpe herinde men det er de i virkeligheden, ved ikke lige hvad jeg har gjort forkert da jeg uploadede
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=48207
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Kan specielt godt lide det med fødderne og barnet i kurven.
Det med skarpheden, kan være fordi de er for store, jeg plejer at stille bredden til 728, så ser det nogenlunde ud herinde.
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 70 Svar: 586
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
dec 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 368
Jeg er vild med babyen der ligger på maven og jeg kan godt lide effekten af den sorte ramme da barnet på den måde kommer i fokus. jeg tænkte på om fødderne måske kunne komme mere i focus hvis du gjorde det samme der. Grunden til at jeg synes det er at lyset falder fra højre og at jeg derfor først så benet som leder mig hen til det der er interessant på billedet nemli fusserne. Måske lidt det samme på billedet af det ældre pars hænder...
Rammen ville jeg nok bare lade være en skygge så man stadig kan se arme/ben... bare så de ikke tager focus.
mvh Lars
dec 2009
Måske er det bare mig men de to søde vovser ser lidt undereksponerede ud.. det vil man kunne gøre lidt ved i Raw editoren
dec 2009
vovsen på græsset ville jeg nok beskære tæt fra højre, oven og neden så den bevæger sig ind i billedet og ikke ud... havde den nu løbet den anden vej var det ok selv om hevedmotivet er lidt lille i forhold til baggrunden efter min smag ;O) men den er godt nok nuttet
jan 2008
Du har faktisk ret med lyssætning selvfølgelig skal ramme selve det interessante først, det havde jeg faktisk aldrig tænkt på så det vil jeg helt sikkert prøve næste gang!
Dejligt med god krtik, tak for det.
De billeder af vovserne er rent tilfældige og ike planlagte efter noget specielt, synes bare de er så søde, tror jeg vil prøve at beskære det med græsset som baggund som du beskriver.
dec 2009
jeg vil gerne høre om du selv synes det gør enforskel med hhv lys og beskæring.
jan 2008
Det du mener med lyset og photoshop er det bare at du ville gøre benet lidt mørkere for at fremhæve fødderne?
dec 2009
Album med blandede fotos
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside