{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.485 visninger | Oprettet:

Renlig hund tisser pludselig inde {{forumTopicSubject}}

Min dværggravhund på ca.1,5år er pludselig begyndt at tisse inden for, også mens vi er hjemme. Hun er på nuværende tidspunkt i sin anden løbetid. Kan det have noget med det at gøre?

Hun har siden september, desværre haft en noget turbulent tid, hvor hun, på grund af død i familien, sådan set har haft 3 forskellige hjem sammen med enten mig eller min kæreste.

Det hjem hun har været i i de sidste 3 uger, har været et hus med have. Normalt bor hun i lejlighed, men med åben altan, hvor hun har et lille græsareal, hun plejer at bruge som toilet.

Men i de sidste 2 uger er hun altså begyndt på denne adfærd. Er bange for at min hund er noget forvirret, af al den flytten rundt.
Tror I det kan have noget med det at gøre?
Har I nogen erfaringer med dette???

Det er desværre ikke muligt i de næste par måneder at give hende et helt blivende hjem, men vi vil forsøge at gøre det mindre turbulent. Vi har tænkt på at starte forfra med renlighedstræningen, som vi gjorde det da hun var hvalp.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renlig hund tisser pludselig inde
  • #1   9. dec 2009 Hej Katrine

Det kan muligvis godt være pga. alt flytteri, at hun bliver forvirret... Eller også en form for opmærksomhed/dominans... Men som du beskriver, lyder det til at hun er en rigtig forvirret lille pige, og renliggøre den fra start var måske en mulighed... Alternativet ville selvfølgelig være et blivende hjem, så hun kunne få lidt ro på igen...

Held og lykke med det hele smiley

Kommentér på:
Renlig hund tisser pludselig inde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce