1.088 visninger
|
Oprettet:
hvalpe leg nær viborg {{forumTopicSubject}}
Hey.. Min Søster og Svoger har fået en berner sennen hvalp, og han mangler altsa nogle legekamerater på hans egen størrelse.. Er der nogen der vil mødes en dag med ham
Hilsen Thilde
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 298
Skønt med en berner mere i Viborg :o) Vi har selv en basse på næsten 11 måneder.
I skal vide, at der er Berner gåtur hver anden søndag året rundt i hundeskoven på Koldingvej kl.14.45. Se link: (link fjernet)
Vi er der næsten hver gang og det er super hyggeligt. Der kan komme alt fra 1 til 10 bernere :o) Det er ikke så sjovt at møde op alene, men i snart 9 måneder har vi kun prøvet det én gang, så det sker ikke så tit :o) Vi kan desværre ikke næste gang :o( Men kommer så tit vi overhovedet kan.
Hvor gammel er deres hvalp? Er den oprettet herinde?
Skriv ENDELIG hvis I har nogle spørgsmål ang. gåturen, så skal jeg prøve at hjælpe.
Knus fra Ina
jul 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 100 Svar: 780
Ja han er oprettet herinde... Han hedder Oscar og omkring 9-10 uger nu... Lyder da bare helt vildt hyggelig at i mødes med en masse berner hver anden søndag.. Jeg lader beskeden gå videre og så ses vi nok om et par uger.. Evt. du lige vel sende en besked når i mødes næste gang...+
Hilsen Thilde
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 298
Der er en lille hvalperute, hvor der er en bænk man kan vente på indtil de store kommer tilbage :o)
Jeg skriver igen.
Hilsen Ina
hvalpe leg nær viborg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside