{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Zenta taber hår? :/ {{forumTopicSubject}}

Hej, Jeg jeg tænkte på om det var nogle det vidste hvad jeg kunne gøre ved at min hund Zenta klører sig rigtig tit, Det er så meget at kun er begyndt at tabe hår rundt om øjet, og hun har ingen hår rigtig på maven, og omme under halen, hun har fået en loppekur vi fik anbefalt af dyrelægen, den hjalp os, for hun har heller ingen lopper, så det kan ikke være det. Er der noget anti-kløe noget jeg kan give hende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zenta taber hår? :/
  • #2   3. nov 2009 Terkel tabte hår bagpå og ved ørerne, og det viste sig at være allergi for støv- og lagermider...

Han bliver vasket i kløestillende shampoo, og smurt aloe vera bag ørerne når det slemmest, og så har han skiftet foder til nutra nuggets med laks og kartoffel... Det har hjulpet...

• #3   3. nov 2009 dyrlægen har sikkert noget shampoo du kan bade hende i som er imod kløen smiley

• #4   3. nov 2009 Kejser har osse allergi overfor bla. husstøvmider, lagermider og en hel del andre ting - jeg har i lang tid haft store problemer med at holde kløe og sår under kontrol ved hjælp af salve - Fuciderm - og bad hver uge i speciel shampoo. Han har osse været gennem et længere vaccinationsprogram, som heller ikke ydede optimalt.......
    Men den 12. august 09 begyndte jeg at barfe ham, og efter de første 14 dage, hvor det var rigtig slemt - udrensning af systemet - er det kun gået fremad. Han er i dag fuldstændigt symptomfri - flot som aldrig før, og fysikken er i top......
    Han får i dag intet, der kommer ud af en færdigkøbt pose - jeg laver ALT til ham selv, og det er hele arbejdet værd....!
    Spørg endelig, hvis der er noget, du vil vide........varme tanker herfra

• #6   4. nov 2009 Mange tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Zenta taber hår? :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce