{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

Kære Boligselskab, lidt for sent nu!!! {{forumTopicSubject}}

nogle af dem der har være herinde længe vil vide at jeg nok var den første i danmark, og en af de få der vandt over boligselskabet, og fik nedstemt et forbud mod muskelhunde.
ikke kun fik jeg nedstemt et forbud mod muskelhunde, da vi kom hjem fra møde, havde jeg også fået vedtaget at vi måtte have 2 hunde.

det var et enormt arbejde som strakte sig over måneder, men det lønnede sig, for siden er der ikke nogen der orker at tage det op.

siden har jeg hjulpet flere med deres boligselskaber, og jeg har også hjulpet flere private efterhånden, og flere gange er det lykkes så et forbud blev nedstemt.
eller folk kunne beholde deres hund i private lejemål.

men ikke des mindre er der i 95% af afdelingerne i boligselskaberne rundt omkring i landet, kommet forbud mod muskelhunde.

det er der kommet, ikke på grund af problemer, men på grund af en massiv skræmme kampagne fra boligselsskaberne, og fordi de har bedt afdelingsbestyrelserne om at ligge op til et forbud uanset om der var problemer eller ej.

gud ved hvor mange hunde der er blevet aflivet på den bekostning.

men nu fandeme, går boligselskabet ind og trækker i land, og mener lige pludselig, at muskelhunde kan være gode kærlige familiehunde, og at det kommer an på opdragelsen.

det skal nok hjælpe fedt nu hvor det er blevet forbudt næsten alle steder.

men jeg mener med den artikel i hånden at man faktisk kan tage sagen op igen hvis det er blevet forbudt i den afdeling hvor man bor, og stille forslag om at de bliver lovlige igen.


artiklen kan læses på dette link på side 11.

(link fjernet)

EMNET ER LÅNT I EN ANDEN GRUPPE, DET ER ALTSÅ IKKE MIG DER HAR SKREVET DETTE.

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=360637

Jeg håber at nogen kan bruge dette til en dialog med jeres boligselskaber!!!

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kære Boligselskab, lidt for sent nu!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce