{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Rigtig uheldigt dyrelægebesøg {{forumTopicSubject}}

Hej alle seriøse kaninejere!

Kokus har fået det rigtig dårligt på de seneste, og trods de kun 5 år han er besluttede jeg igår eftermiddags at nu skulle det altså være nu, jeg ville ikke udsætte ham for flere smerter. Derfor tog vi til dyrelæge med ham, og der fik han først en beroligende sprøjte og derefter to sprøjter med 'aflivningsmedicin.' Han faldt til ro og lå ned i sin kasse. I takt med at hans hjerterytme blev langsommere sagde dyrelægen at jeg godt måtte tage ham med hjem, og så kunne han sove ind derhjemme. Det synes jeg var iorden, eftersom at jeg ville have ham begravet i vores have.

Det tog sin tid for ham, men efterhånden synes jeg at hans vejrtrækning var blevet meget svag. Jeg undrede mig over hvor lang tid det tog for ham at slippe livet, men tænke ikke mere over det. Hen under aftenen lagde jeg ham ud i sit bur, så han kunne sove helt ind derude. I morges stod jeg så op for at tjekke til liget, og fik mit livs chok da Kokus sad ude i buret og spiste agurk!

Nu har jeg ringet til dyrelægen, og de beklagede meget. Har fået en ny tid imorgen. Jeg håber dyrelægen gør sit arbejde ordentligt næste gang, så staklen ikke skal "aflives" gang på gang uden effekt.

/Line

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rigtig uheldigt dyrelægebesøg
  • #3   25. okt 2009 Ja, jeg ved ikke hvorfor hun lod os tage hjem, det har jeg heller ikke prøvet før. Han har haft testikelkræft, men er blevet opereret for det. Nu er han begyndt at gå MEGET skævt og vælter rundt når han prøver at løbe. Dyrelægen mener at kræften er gået op i hjernen og har påvirket hans kordinationsevne eller at han har fået en blodprop. Han er i sig selv frisk nok og spiser & drikker, men kan hverken vaske sig eller gå. Det er simpelthen ikke et ordentlig kaninliv at leve, derfor har jeg valgt at få ham aflivet. Den har været en superhård beslutning, da han er den sødeste kanin jeg nogensinde har haft.

• #4   25. okt 2009 lyder som en rigtig dårlig dyrlæge, ja undskyld.
    Men det er absolut ikke ansvarligt at gøre sådan noget.

Og endnu mere synd er det for kaninen.

• #5   25. okt 2009 Rigtig dårlig dyrelæge, ja. Håber hendes chef tager en snak med hende. Vi skal heldigvis ikke ind til den samme dyrelæge igen.

• #6   25. okt 2009 ej shit man, sikke en dyrlæge! Har aldrig fået lov til at forlade dyrehospitalet før at hjrtet med 100% er stoppet, efter at være blevet tjekket flere gange..

Puha tør slet ikke tænke på, hvis det havde været nogle mindre erfarne/mindre raske personer, som bare havde begravet kaninen levende.. uha..

Kommentér på:
Rigtig uheldigt dyrelægebesøg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce