Rigtig uheldigt dyrelægebesøg {{forumTopicSubject}}
Hej alle seriøse kaninejere!
Kokus har fået det rigtig dårligt på de seneste, og trods de kun 5 år han er besluttede jeg igår eftermiddags at nu skulle det altså være nu, jeg ville ikke udsætte ham for flere smerter. Derfor tog vi til dyrelæge med ham, og der fik han først en beroligende sprøjte og derefter to sprøjter med 'aflivningsmedicin.' Han faldt til ro og lå ned i sin kasse. I takt med at hans hjerterytme blev langsommere sagde dyrelægen at jeg godt måtte tage ham med hjem, og så kunne han sove ind derhjemme. Det synes jeg var iorden, eftersom at jeg ville have ham begravet i vores have.
Det tog sin tid for ham, men efterhånden synes jeg at hans vejrtrækning var blevet meget svag. Jeg undrede mig over hvor lang tid det tog for ham at slippe livet, men tænke ikke mere over det. Hen under aftenen lagde jeg ham ud i sit bur, så han kunne sove helt ind derude. I morges stod jeg så op for at tjekke til liget, og fik mit livs chok da Kokus sad ude i buret og spiste agurk!
Nu har jeg ringet til dyrelægen, og de beklagede meget. Har fået en ny tid imorgen. Jeg håber dyrelægen gør sit arbejde ordentligt næste gang, så staklen ikke skal "aflives" gang på gang uden effekt.
/Line
mar 2008
Følger: 36 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 87 Svar: 422
aug 2007
Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.545
Men det er absolut ikke ansvarligt at gøre sådan noget.
Og endnu mere synd er det for kaninen.
mar 2008
Følger: 36 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 87 Svar: 422
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 97
Puha tør slet ikke tænke på, hvis det havde været nogle mindre erfarne/mindre raske personer, som bare havde begravet kaninen levende.. uha..
Rigtig uheldigt dyrelægebesøg
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside