551 visninger
|
Oprettet:
Loppeangreb!! HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg to hunde, (tre katte) og har alle fået lopper her i sidste uge, som vi har fundet ud af i hvert i fald, kan godt havde stået op nogle uger.
Men vores problem er, vi har stort set gjort ALT nu, og vil høre om der er nogle der ud, der sidder med nogle gode råd, som har virket for dem, så vil jeg meget gerne vide, hvad jeg kan prøve???
Håber i vil hjælp mig og mine dyr.
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 208
Hvis du har duppet dine dyr i nakken, så vare det jo lige lidt inden alle lopper er døde.
husk at sprøjte med loppegift ned i din støvsugerpose inden du giver den hele armen, sådan at de dør dem du fanger på den måde. Og husk at de nye lopper der kommer til, vil være æg som er lagt rundt omkring i dit hjem. Og lopper er ikke dumme, de dumper ikke æggene midt på gulvet. Det vil være i sprækker og eller omkring fx bordben osv. Så behandling af dit hjem er meget vigtigt. Tror at det hedder Trinol det jeg bruger.
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 11 Svar: 43
sep 2007
Ja det har jeg også hørt at man kan bruge, og har også købt en flaske, men min er en sprøjte flaske, men ved ikke hvordan jeg skal bruge den, om det skal hældes i vand, når man vasker gulvet eller????
mar 2008
Vask først gulvet og når det er tørt så ska dul bruge flasken til at sprøjte langs alle kanter med. Der er ingen grund til at sprøjte midt på gulvet, og slet ikke hvis det ikke er gulvtæpper du har.
Det lugter fælt, men er ganske ufarligt for alle andre end lopper, fluer, edderkopper osv. Så luft godt ud bagefter.
Håber du kommer dem til livs.
sep 2007
mar 2008
sep 2007
Loppeangreb!! HJÆLP
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside