{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Napperi hjælp :)
  • #1   15. okt 2009 En god metode, som jeg har brugt med succes er: Hver gang hvalpen napper eller bider giver man et højt hvin "aav" eller "iiiiv" idet man vender ryggen til hunden og ignorerer den. Et øjeblig efter henvender man sig til hunden med et stykke legetøj i hånden, som hunden gerne må bide i. Tager den fat i dig igen gentager du bare. Til sidst finder hunden ud af at den ikke bliver leget med og får opmærksomhed, hvis den bruger tænderne.
    Jeg lærte også min hund "kun ae", hvilket betød at den godt måtte slikke eller have min hånd blidt i munden. Jeg satte bare kommando på, hver gang den gjorde det rigtigt, og efterhånden kunne jeg sige "kun ae" når hun brugte tænder, og så slap hun og slikkede min hånd.

• #2   15. okt 2009 okaarj det lyder fedt smiley det må vi prøve smiley

• #3   15. okt 2009 miemiv L

NEMLIG ! ;D vi brugte den samme metode med vores charli da han var hvalp smiley
    det hjælper smiley

• #4   15. okt 2009 Jeg har lige konsulteret en hundetræner omkring samme problematik, da Walder ikke stoppede ved nej eller stop.
    Vi blev anbefalet at sætte ham væk fra fællesskabet indtil han falder til ro igen.

• #5   15. okt 2009 Sanne : Det er jo sadan set samme princip - hunden kfår ikke lov at være med. Men synes bare at ,når man selv vender sig væk/gnorerer kommer konsekvensen med det samme, så hunden hurtigere kan lave en kobling til den uønskede handling.

• #7   16. okt 2009 Miemiv L:
    Det kan du have ret i, men min hund hopper bare videre.

Jeg satte ham i "skammekrogen" i morges. Hold da op, det passede ham ikke, men han var efterfølgende meget rolig og blev på alle 4 ben.

Vi er den 3. familie for vores 7 mdr. gamle hund, så han har prøvet nogle ting og gjort ham mere forvirret end godt er. Så han skal have det ind med spander. Ja undskyld ordforrådet.

Kommentér på:
Napperi hjælp :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce