{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Målrettet-træning , HJÆLP !!! {{forumTopicSubject}}

VI har fået en dejlig lab,-hvalp, på nu 14 uger, ja en lækker glad og livlig dreng, i huset.
Kan/vil I hjælpe mig med at komme godt igang med træning ( evt. et program ) , der kan forberede _OS_ på uddannelse inden for beredskab / spor / eftersøgning og lignende,
Måske en stor mundfuld. ?
Men god træning skader ikke , og hundene elsker jo at "arbejde" :o)
Og vi mennesker tager ikke skade af viden ! Kan man få nok ?
Så eventuelle trænings-metoder efterlyses.
( har 2 lab. tæver 6 og 5 år, som jeg træner alm. lydighedstræning med, så kender lidt til træning).
Håber på lidt ekstra målrettet hjælp,
Kan i hjælpe OS ???
Klavs H.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Målrettet-træning , HJÆLP !!!
  • #1   9. okt 2009 Altså jeg vil sige at du nok skal melde sig ind i en klub og få alt det grundlæggende lydighedstræning, måske politihundeføre klubben eller hvad den nu hedder, DCH har også klubber stort set over hele landet hvor der er en eftersøgningstjenste, så det kunne måske være en mulighed. Ved ikke om beredskabsstyrelsen uddanner civile hundeføre, men prøv at give dem et ring:-)

• #2   9. okt 2009 Ja det er også mit bud start i en klub.. både pga af træningen med også det sociale hunde/mennesker imellem : )

• #4   9. okt 2009 Mange tak for svar, Jeg er enig i at træning og viden ang. hunde , kan man ikke få nok af, det binder bånd , Tak.
    Klavs H.

Kommentér på:
Målrettet-træning , HJÆLP !!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce