{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Elysium den uofficielle 5'er :o) {{forumTopicSubject}}

http://www.fanfiction.net/s/4847870/1/An_Untitled_Continuation_of_the_Twilight_Saga

SPOILERS SPOILERS

SPOILERS TILLADT (så lad være at læse videre hvis du ikke ønsker at vide hvad der sker :o)

Elsker den måde den er bygget op på hvor vi skifter mellem karakterernes tanker.

Synes virkelig virkelig den er god selvom der er et par svipsere her og der :o)

Elsker alle karaktererne som vi kender dem og elsker at der er såå meget Bella og Edward, Nessie og Jacob og wuhuu kan faktisk lide Jacob i denne udgave :o)

Synes det er lidt sjovt at forfatteren hedder Renee og mine tanker legede med om det nu ikke var SM der havde været på spil :o)

Synes ikke at Nate skulle have været død ... Hun skulle have fundet en anden udvej med ham ... Men ellers uhh glæder mig til at drømme i nat.

Pga. min medicin er mine drømme som fix da de er i farver og fuldstændig livagtige og jeg kan dreje dem bevidst :o)

Har faktisk i disse drømme mødt den rigtige "Cullen" familie som sagaen er baseret på LOL :o)

Eneste trouble er at man ikke kan komme mellem dem som er de virkelige Edward og Bella !! He's taken og der er no chance in hell man har en chance ... Lidt skuffende for en ellers virkelig sej drøm :o)

Nogen der kan finde den hjemmeside hvor man skulle kunne se billeder af historien?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elysium den uofficielle 5'er :o)
Kommentér på:
Elysium den uofficielle 5'er :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce