{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger par med hund!
  • #1   6. okt 2009 Uhh det lyder hygge !!

Mig (og sikkert også kæreresten , der sover lige nu ) vil da meget gerne - Men vores hund er en mopsi smiley
    hvordan er Gizmo med små hunde ? smiley

• #2   6. okt 2009 Hvis i skulle komme i nærheden af Tommerup en dag, er i velkommen til en omgang leg i vores have. Det ville Sofus nyde meget.

• #3   6. okt 2009 Tænkte at vi tobenede kunne snuppe en kop kaffe, og se de firbenede lege. ;o)
    Sofus nyder altid at komme ud i det fri og lege.
    Dog har vi ikke så mange steder hvor han kan lege i total frihed og uden hegn omkring. Sofus er en rigtig hanhund som er blandet med flere jagtracer, så derfor taber han hjernen hvis han får fert at noget, og så smutter han.

• #4   6. okt 2009 Vi er 22 og 23 og bor på Frederiksberg med vores springer spaniel på 14 måneder... Vi har ikke bil, men måske kunne vi alligevel mødes et sted : )

• #6   6. okt 2009 Vi overvejer kraftigt at kasterere ham. Mere for at få ham til at tage lidt mere på i vægt. Men hvis det kan medføre at han ikke jager, så er det jo bare en sidegevinst.

• #7   6. okt 2009 Tak for de mange indlæg. Vi kigger dem lige igennem og vender tilbage.

Med venlig hilsen
    Diana & Henrik

• #8   9. okt 2009 Tjalfe.
    Jamen vi skal have det gjort, men jeg skal bare have lidt ferie først. Jeg vil være med til operationen, det har jeg været ved alle mine dyr, når de er blevet opereret. De skal se mig som det sidste når de falder i søvn, og de skal se mig som den første når de vågner, ligeledes vil Jeg gerne kunne være hos ham, efter en operation, og ikke gå rundt på mit arbejde og være bekymret. Men har desværre ikke mere ferie at tage af. Så vi må vente lidt.

Kommentér på:
Søger par med hund!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce