{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Pasning {{forumTopicSubject}}

Er der nogle herinde der der passer Huskyer. Jeg tænker på feriepasning.
Jeg har tænkt mig og lade en pension passe ham en dag af gangen og venne ham til det langsomt. Jeg vil på et tidspunkt skulle have ham passet i 14 dage. Men er meget i tvivl om hvad jeg skal. Måske er det bedre og finde nogen der er vandt til og passe andres huskyer.

Hvad gør i når i skal rejse ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning
  • #1   2. okt 2009 Når vi kun har været væk få dage, har vi fået nogen til at flytte ud til hundene. Der er nemlig ikke rigtigt nogen af dem vi kender, der har haver, som er tilstrækkeligt indhegnede til at rumme en husky smiley

Da vi var på tre ugers ferie sidste efterår, var vi så heldige, at Aqui kunne blive passet ovre ved hans opdrætter. De andre blev ligeledes fordelt mellem venner og familie smiley

• #2   2. okt 2009 Jeg er heldigvis i den heldige situation, at min opdrætter meget gerne får hundene på ferie, da de ikke ønsker at se hundene i pension. Min tæve har dog være i pension, men det er hos en bekendt jeg har som selv har kennel af anden stor race. Jeg har fuld tillid til dem, da jeg kender de´m privat og iøvrigt har jeg undervist dem, når de er mødt op med nye hvalpe på mine hvalpehold, så ved hvordan de håndtere hundene i mange situationer. De har derudover min egen dyrlæge som er dyrlæge for dansk, tysk og norsk politi og som har været dyrlæge på siriusekspeditionen, så hvis hundene bliver syge, er de i de bedste hænder. Det er nok de færreste der er i en så heldig situation, men et godt råd er at undersøge pensionen og deres måde at drive pension på.
    Tag ud og få en snak med dem, Undersøg om de vil bruge det foder, som din hund får til dagligt, så de ikke skal have to foderskift inden for kort tid. Check om den dyrlæge de har tilknyttet er en du har tillid til og få mavefornemmelsen af om de er klar over hvad det vil sige at have en husky. God fornøjelse.

• #3   2. okt 2009 Vi har brugt en god lokal pension - det har været en fin løsning for os. De har bedre forudsætninger for at holde en husky inde end de fleste af vores venner. Og jana har altid været glad ved stedet smiley

• #4   3. okt 2009 Vi har altid hundene med - vi har ikke kunnet finde en pension, der har overdækkede hundegårde... )c:

Ellers kan forældre, venner... sommetider passe?

Kommentér på:
Pasning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce