Spor Gruppen

Spor Gruppen

Medlemmer: 59
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • Ophæng af billeder og en stor side skærm til en bil 450 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninslæb?
  • #1   30. sep 2009 Det er noget jæger bruger, når de skal lave spor til deres jagthunde.

Man tager kaningen binder en snor i den, og så slæber kaninen med snoren imellem benene hen over jorden.

Den fært som kaninen nu laver, skal jegthunden nu gå efter, når den bliver sat på spor.

• #2   30. sep 2009 Det bruges især til spindshunde, som jeg kan se du har. Du kan gå til konkurrencer, ligesom indenfor schweiss eksempelvis.

Du kan læse mere her: http://www.spidshundeklubben.dk/spor/index.htm

• #3   30. sep 2009 Og jeg mener naturligvis SPIDShunde *S*

• #4   30. sep 2009 Louise: Tak for linket, lyder super spændene, tror lige det er noget for Wasikka smiley

Er der nogle der har et godt råd til hvordan man begynder eller evt. kan henvise til en hjemmeside - desværre står der ikke noget om træning på Soidshundeklubben...

• #5   30. sep 2009 Ja er faktisk også interesseret i om der arrangeres træning for kaninslæb, eller forventes det at man træner selvstændigt og kun mødes til konkurrencer?

Skal selv have en american akita næste år og vil super gerne begynde til kaninslæb :o)

• #6   30. sep 2009 Jeg har trænet kaninslæb med shibaerne, som holdte sådan en dag, så måske det er noget I kan arrangere inden for racen? Derudover har jeg trænet kaninslæb under DKK, sammen med andre der trænte blod.

Typisk trænte jeg selv, eller sammen med andre både nogle der trænede blod og andre kanin. Det er jo hyggeligt med en hel dag i skoven :o))

Jeg finder lige nogle link til dig Louise ;o)

Kommentér på:
Kaninslæb?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce