793 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Lidt flere træf-billeder"
Flere billeder fra dagens træf D. 29/6
Så er der flere billeder fra dagens træf i Søndermarken. Det var en rigtig hyggelig dag og der kom heldigvis rigtig mange på trods af at vejret var lidt "mistænkeligt". Tak for en dejlig dag -Vov ...
Så er der flere billeder fra dagens træf i Søndermarken. Det var en rigtig hyggelig dag og der kom heldigvis rigtig mange på trods af at vejret var lidt "mistænkeligt". Tak for en dejlig dag -Vov ...
Skrevet af: * Susan de Thanch R - 29. jun 2008
Lidt mere fra Amager Træf i søndags
Hej til alle. Ja lidt billeder fik jeg, men håber der bliver flere næste gang vi mødes. Ja det er svært at koncentrere sig om at lege fotograf når man lige skal hilse på alle de dejlige hunde. Tak ...
Hej til alle. Ja lidt billeder fik jeg, men håber der bliver flere næste gang vi mødes. Ja det er svært at koncentrere sig om at lege fotograf når man lige skal hilse på alle de dejlige hunde. Tak ...
Skrevet af: Lene og pletterne - 30. maj 2006
Spar penge på din forsikring
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Emner: 13 Svar: 373
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Kan se du har fandet nogle stykker af mine 2 tøser, håber det er iorden jeg låner lidt? :')
KH Ann-Sophie
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 1.103
Mette: Det skal du ikke tænke på, sådan er det jo når så mange hunde er samlet på et sted, der er jo mange hunde de hver især skal forholde sig til, så det er uden tvivl naturligt at det kan blive lidt hektisk ind imellem.
Lidt flere træf-billeder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside