{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hold nu op....
  • #1   18. sep 2009 Det var også min tanke ... hvorfor var det nu at der lige pludselig skulle skydes med skarp mod DcH, det var jo slet ikke det artiklen handlede om...

I øvrigt er artiklen stopfuld af fejl - der må være en journalist der har haft MEGET travlt :o|

/Carina

• #2   20. sep 2009 synes det er en rigtig god ting at der kommer fokus på at amstaff også kan være en rigtig god arbejdshund. Forstår ikke hvorfor DCH bliver blandet ind i det. Kan godt se det er et problem for ejeren at hunden skal føres i snor, men jeg ved for min klub at vi også bliver nødt til at tænke på de mange andre medlemmer og mange er desværre blevet bange for den type hund og vi vil ikke risikere at vi mister medlemmer på den bekostning. Men så har jeg det bare sådan at der er vel også andre klubber i Århus f. eks DKK eller Dansk Terrier klubben som hun kan træne i.

• #3   20. sep 2009 vi har gennem mange år i DCH haft perioder hvor folk har taget afstand til visse racer, og det gør ikke at vi skal degridere dem, men lære dem om disse racer og deres styrker, idioten er jo ikke hunderacen men menneskeracen.
    en stor styrke ved netop DCH har været at der er plads til alle slags mennesker og hunde racer.

• #4   20. sep 2009 jamen jeg er enig, men kan godt forstå der bliver taget forholdsregler om vise typer, dch er for alle så jeg vil da heller ha de typer hunde kommer til træning end slet ikke, men det nytter bare ikke noget at de skal være løse for så er det at andre medlemmer måske undgår at komme også er det jo ikke holdbart. Men jeg mener at hvis ejer af disse typer hund vil gå med til at holde deres hund i snor for de andre hundeførere måske også et andet syn på disse hunde og finder de af det er dejlige hunde og ved at hunde ejerene af disse racer viser et ansvar over for andre hundefører kan deres opfattelse ændres, istedet for at vi gentagene gange skal høre på at min hund gør ikke noget, nej men srækken er der fordi der næsten kun kommer negative historier i medierne.

• #5   20. sep 2009 der er ikke meget at diskutere vi er jo enige

• #6   20. sep 2009 nemlig er bare træt af alle dem der har muskelhunde som kommer med den samme samle om hvor sød od dejlig deres hund er og den kunne aldrig finde på at gøre noget, istedet for de indsær at det kan være en farlig hund ligeså vel som mange andre racer er hvis de ikke bliver opdraget ordentligt. Og jeg er træt af at de folk ikke kan forstå at de type hunde skaber frygt og føler sig ramt fordi mange er utrykke og ikke kender til hundene andet end hvad de hører, Der burde de ejere der virkelig elsker racen og som ønsker racerne forbliver lovlige netop være dem der går foran og siger JEG TAGER ANSVAR OG FØLGER DERFOR DE REGLER DE ENKELTE KLUBBER HAR. For på den måde kan andre se at de racer ikke er så forfærdelige. smiley

• #7   21. sep 2009 Da jeg læste artiklen blev jeg egenlidt lidt stødt. I sin tid startede Rikke og Knike i DCH Horsens men valgt selv at stoppe (kan ikke helt huske om det var fordi hun skulle flytte eller hvad det var, men det var af helt ejen vilje). Hun var den i klubben som var det bedste eksempel på den rigtig god muskelhund, og fik rigtgit meget ros. Så hvorfor lige være sådanne efter DCH det forstår jeg ikke.
    Jeg er helt enig med Vibeke T...

Kommentér på:
hold nu op....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce