Hvorfor vil han ikke selv? {{forumTopicSubject}}
Min hund på snart 3 år har fået en meget underlig vane, ville godt prøve at ta den fra ham.
Han vil kun ud og tisse når vi går med, det vil sige, vi skal stå og se på at han tisser, hvor jeg før hen bare kunne lukke ham ud og så kom han når han var færdig, nu stiller han sig hen til døren med det samme når man lukker ham ud, og han kan gå hele dagen hvis jeg ikke går med ham ud.
Har prøvet bare at lad ham gå ud selv, hele dagen med jevne mellemrum, og så kommer kæresten hjem og går ud på græsset med ham og så tisser han for flere dage.
Det lidt træls at man skal med ud hver gang, og nogle gange er han som et lille barn hvor man skal spørge ham om han n u har tisset hvis man lige laver noget andre, fx foder kaninerne.
Hvad kan man gøre? for det jo ikke sund for en hund at holde sig hele dagen. Men vil jo gerne ha at han kan gå ud og tisse selv fx. efter sin morgenmad hvor jeg evt. rydder af bordet eller når jeg støvsuger at jeg ikke skal stoppe midt i det hele.
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 319
tror du skal starte forfra med " pottetræning "
den med godbidder hver gang han har lavet noget derude ... evt gå fra ham et minut ad gangen så han bliver tryg igen
rigtig god bedring med ham .
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 99
Hvorfor vil han ikke selv?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside