1.073 visninger
|
Oprettet:
Forkert foder? {{forumTopicSubject}}
Min kærestes hund (en fransk bulldog) har en rigtig dårlig vane - han spiser sin egen afførring, hvilket jo ikke er specielt lækkert. Er der nogen af Jer der ved, om man kan putte noget i hans foder, så han ikke kan lide at spise det.
Han får i øjeblikket noget billigt foder, men jeg har vist fået overbevist ham om, at hunden skal have noget ordentligt fra dyrlægen, for det kan jo være fordi han mangler noget i sit foder, der gør at han har fået den dårlige vane....
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 9
jan 2007
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 17
Køb et bedre foder. Det er ikke dyrere, fordi I skal fodre mindre med det, hunden optager mere af det og derfor kommer der også mindre ud den anden vej også.
For det andet:
Det med at hunde spiser deres egen afføring, kan være et problem i deres hvalpetid. Altså dårlig social kontakt, ingen social kontakt eller andet. Det at spise afføring er ofte et symptom på noget psykisk, en dårlig oplevelse i hundes aller første leve uger/måneder
Jeg håber da for jer at nogle af de andre foreslag kan afhjælpe adfæret, men vil opfordre jer til at undersøge grunden til at den har det adfær, hos en der ved noget mere om hunde og deres adfær.
Håber det hjælper jer på vej.
Held og lykke med det
jan 2007
Om han har haft dårlige oplevelser som lille, ved jeg ikke - så længe har jeg ikke kendt ham - men jeg vil nævne det
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 17
Jeg siger jo også at jeg syntes man skal prøve at tage kontakt til en der ved noget mere om det. Jeg siger bare hvad jeg har hørt om emnet.
Forkert foder?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside