Konkurrence i Dyrevennen {{forumTopicSubject}}
HEJ venner og vovser!
Har måske et lidt underligt spørgsmål, men tænkte I sikkert godt ville hjælpe mig lidt med mit lille dilemma
Skal være med i en foto konkurrence i bladet Dyrevennen fra Dyrenes beskyttelse, hvor man skal sende et billede ind af sit kæledyr. Det lige meget hvad dyret laver eller hvad det er for et dyr. Og jeg har SÅ mange billeder af Mille at jeg ikke kan bestemme mig
Jeg har tænkt på mit første billede i min profil, da det er så flot i farverne med blomsterne bagved hende og hun ser så stolt ud. Ellers har jeg tænkt på det hvor hun har sne på næsen fra hendes første snevejr. Billedet er lidt mørkt, men konkurrencen er til vinter så der ville det passe godt. Hvad synes i? Hvilket af de to, eller et helt tredje? Jeg kan vinde et rigtig dyrt lækkert kamera så jeg kan tag endnu flere gode billeder af hende
Mvh Bitten & Mille
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 327
Kan godt forstå du har svært ved at vælge... Syntes dog ofte det er hvalpe-billeder, der vinder...hvem kan stå for en lille uld-tot af en hvalp? ;o)
Men hvilket billede du skal vælge? Det ved jeg godt nok ikke... Er der ikke et tema af en eller anden art for konkurrencen?
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 327
Så send da begge billederne... :oP
dec 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 1.002
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 52
maj 2006
Følger: 66 Følgere: 64 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 4.095
Jeg er nu heeelt vild med det her
(link fjernet) 20:43:53
Totaaalt kongens efterfølger hehe
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 52
Konkurrence i Dyrevennen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside