{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Charlie har epilepsi :O( {{forumTopicSubject}}

Jeg vågnede til morgen 03.41 ved at Charlie drattede på gulvet mellem seng og væg. Jeg fik hevet ham op og kunne konstatere at han havde fået et krampeanfald.
Han kom til sig selv igen og vi stod op, vi plejer at stå op 04.15 så lidt tidligere var det da, men han skulle osse i bad, da han havde tisset på sig selv.

Jeg ringede til dyreklinikken for at få en tid til ham. Jeg fik straks min dyrlæge Peter Knold i røret. Han kunne sige ud fra at, Charlie havde tisset og frådet, at det var epelipsi den lille fyr havde fået. Men han kan medicineres, men så længe at han er under et anfald om måneden gør de intet. Får han endnu et anfald inden for de næste dage, skal jeg komme over med ham. Han fortalte osse at det er meget almindeligt at de får kramperne om natten når de sover.

Jeg vendte osse lige avl med ham, nu jeg havde han i røret, da jeg havde planlagt at han skulle igennem et udvidet sundhedstjek inden længe. Men han fortalte at epilepsi ikk er arveligt, men han har en bulldog i klinikken med epilepsi, der har fået et kuld hvalpe. Og de har allerede nu tilset 3 at hvalpene for epileptiske anfald, så nej ingen avl på Charlie.

Mit største ønske var at få en hvalp efter Chalie, da han har et fantastisk sind og kropsmæssig godt sammensætning, men det kan jo ikk hjælpe noget når resten af kroppen ikk er med......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Charlie har epilepsi :O(
Kommentér på:
Charlie har epilepsi :O(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce