Shar Pei

Shar Pei

Medlemmer: 71
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sharpei dag
  • #1   9. sep 2009 Hvor i landet er der Shar-pei dag?ku måske godt finde på,og kigge forbi smiley mine Shar-pei har desværre ikk stambog...

• #2   10. sep 2009 hejsa... det er noget man skal være meldt til via sharpei klubben.. sorry...

• #3   12. sep 2009 Hej Stine. Spændende hvordan det går for jer, håber i får gode resultater. Vi kommer dog ikke i år.

Ang. det med ikke at være medlem af klubben, så er alle velkomne til at ovevære udstillingen, ikke kun medlemmer. Hvis man er interesseret i at høre mere om racen opfordres man jo også til at komme og få en snak på udstillinger, også dem de forskelige raceklubber arrangerer.

Så shamigo, det finder sted i gundersted ved Nibe. Du kan læse om udstillingen på klubbens HP og på hundeweb, hvis du søger under udstillinger som shar pei er med i. Det er for øvrigt i morgen ;o)

• #4   13. sep 2009 Arh så jeg jo for sent ude smiley har nemlig en bestemt opdrætter jeg godt ville møde,og se hendes skønne Shar-pei smiley
    Er det kun én gang om året der Shar-pei dag eller?

• #5   13. sep 2009 Hvor ærgeligt! Ja det er kun en gang om året. Men du kan jo være heldig at træffe vedkommende på andre udstillinger også. Det kan du tjekke ved at gå ind på hundeweb (DKK) og se hvor racen er inviteret med og så evt. spørge vedkommende om han/hun kommer til nogen af dem. Ellers må du bare tage chancen ;o)

Til Juni kommer verensudstillingen til DK - der kommer forhåbentlig masser af shar pei ;o) :o)

Stine Ø >>> Hvordan gik det?? Jeg har hørt det var en rigtig hyggelig dag og at Mette fra Hafferlaffen var dagens store vinder ;o)

• #6   14. sep 2009 Hejsa.
    Det gik ganske fint synes vi selv...
    Emmy fik et rødt bånd:-)
    Og i forhold til hvem den store vinder var , hmm tja godt spørgsmål ... jeg er bestemt ikke så garvet i det med det udstilling, griner...
    Men jo Mette havde da ihvertfald mange hunde med , så mon ikke den er god nok smiley
    Og fik også forelsket mig i en lille hvalp, som er til salg... altså altså...

Så ja, det var en skøn skøn dag...

• #7   14. sep 2009 Tillykke med at det gik godt. Hvad er det nu lige det røde bånd står for?

Nej jeg er heller ikke garvet mht. udstillinger og bånd og sådan noget, men dem jeg har fået briefing af, er vist ved at have fat på det ;o) skønt det blev en rigtig hyggelig dag :o)

• #8   15. sep 2009 Griner...
    jeps
    Den røde er 1. præmie...
    Og dem var der mange af smiley altså i den klasse vi var med i.

Forstår heller ikke lige helt logikken idet.

Men Emmy blev nr 5 i klasse, hvor 11 var med .

• #9   15. sep 2009 Hvor mærkeligt. Hvis rød = 1.præmie og man så ikke får førstepladsen ..... hmmm .... det kræver vist en større indsats at sætte sig ind i ... he he ...

• #10   15. sep 2009 Griner ja præcis...
    det kan være flere om 1 præmien...

bum smiley

Kommentér på:
Sharpei dag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce