{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilskud til BARF?
  • #1   31. aug 2009 Vi bruger NDS, og "dyresund".

• #2   31. aug 2009 Jeg bruger ikke nogen tilskud..

Selv spiser jeg ingen vitaminer eller noget så tror på at hunde også kan klare sig uden, bare ved en varieret kost smiley

Eneste ved siden af min hund får er Lakseolie og så engang imellem ungernes rester af A38 og havregryn..

• #3   31. aug 2009 Hvad med grøntsager ? bruger i ikke det, jeg har altid fået afvide at de skulle koges og blenes for hunden kan optage det, men der hvor jeg har købt kødet, hun sagde de ikke måtte koges for så kogte det vitaminerne ud?

• #4   31. aug 2009 Min hund får rå gulerødder og noget mellon når jeg selv spiser det.

Derudover får hun lidt blendet tomat, broccoli, salat og hvad jeg ellers lige har i køleren...
    Godt gemt i kødet smiley

1-2 gange om ugen...
    På et tidspunkt begyndte hun nemlig at spise RIGTIGT meget græs og så tænkte jeg at hun nok havde brug for lidt grønt.
    Det hjalp også at giev hende lidt ekstra. Men det behøver ikke at være så meget.

• #5   1. sep 2009 Lene T; hvor meget A 38 giver du??

• #6   1. sep 2009 skal grøntsagerne koges eller skal de bare blenden friske? nogen siger at de skal koges og andre siger de ikke skal?

• #7   1. sep 2009 Lene; ok giver du det hver dag eller bare en gang imellem??

• #8   1. sep 2009 Hvis du koger grøntsagerne skal du have kogevandet med, så får du vitaminerne med :).
    Gizmo får ingen grøntsager, han gider dem ikke heller ikke selvom de er blendede. Men han vil godt have en gulerod ind i mellem.
    Han får Wolles dogpower og en kombineret glukosamin/msm/chondoitin kapsel. Koldpresset rapsolie eller hvad vi lige har i huset, når jeg husker det.
    Du har jo selv mærket hvor blød han er ;).
    Han får vitaminer for jeg kan være sikker på han får hvad han skal bruge, han vil ikke spise indmad, så der går der jo i hvert fald nogle vitaminer tabt

Kommentér på:
Tilskud til BARF?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce