{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

Hvordan bliver man professionel? {{forumTopicSubject}}

Jeg synes det er så hyggeligt at redigere. Jeg har stadig meget at lære endnu, men jeg kunne godt tænke mig at redigere billeder til folk på bestilling. (betalt arbejde)
Nu tænker jeg på at designe logoér til kennel, eller designe hjemme sider til opdrættere, eller bare bannere osv.
Bare for at udfordre mig selv (ved ikke om jeg er god nok endnu)
Men hvordan kommer man ind i varmen. Hvordan får man lavet reklame for sig selv, og hvad kan man tillade at tage for det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan bliver man professionel?
  • #2   31. aug 2009 Altså det kræver jo at du kan levere varen smiley

At designe logoer og hjemmeside kræver jo ikke kun at du kan det tekniske, men også at du har øje for design, detaljer osv *S*

Måske tage nogle kurser i hjemmesider, billedredigering osv. eller læse en masse tutorials på nettet og låne bøger på biblioteket.

Og mht hvad du kan tillade dig at tage... Tjaaa det er svært, for det koster kassen hvis man vil have et firma til f.eks. at designe visitkort og hjemmesider, men så snart man er en enkeltperson er folk mega nærrige og vil ikke give en skid...

• #3   9. sep 2009 Dette skal på inegn måde lyde forkert. Men har du set hvor gode professionelle er? Jeg synes du er rigtig dygtig ( arbejder selv med photoshop) men hvis man skal kunne sælge skal man være virkelig dygtig....

• #4   10. sep 2009 hi hi.. Jeg ser mig heller ikke som prof, men jeg kunne godt tænke mig at blive det på et tidspunkt smiley

• #5   10. sep 2009 Men en god start f.eks med bannere. Hvis der er nogen du kender, prøv at hører dem om de ikke skal have banner, eller om du må prøve at lave et nyt til dem. Skal kan man håbe på et ens arbejde bliver spottet af andre smiley

• #6   11. sep 2009 Tror du på du kan så ved jeg selv det ikke er noget problem-du behøver ikke være rigtig dygtig-eller blandt bedste for kunne leve af det-eller få betaling for det.
    Du kan fint bruge noget af din tid på reklamerer over nettet-Men vil du have job,opgaver og kunder så er det ud med kort,slipper og maillister for så skal du nok få respons-jo mere du gør det jo mere øger du chanceneren.-
    Men satser du udelukkende på nettet alene så bliver du meget skuffet-Og øvrigt er der heller noget udfordring i det.

Kast du dig ud idet og se hvad der sker-hjemmesiden er rart som fokus-og at henvise folk til-omkring skat vent til du er kommet i gang..men vent ikke så længe at det hele ryger egen lomme hvis det går godt.S.

Du kan stole på jeg siger-og din tanke som fortæller dig et ønske-hvad står vejen?dig eller det andre siger.-er det det du vil så gør det.
    bedste hilsner ricky

• #7   11. sep 2009 Ricky >> Det har du ret i smiley

• #8   11. sep 2009 Ricky: Tak for motivationen smiley
    Jeg er også i den overbevisning at intet er helt umuligt hvis man brænder for det smiley

• #9   11. sep 2009 Var så lidt men syntes du havde fortjent sandheden-og ikke alt det der bor i os som ikke vil have det lykkedes for os.
    Det er ikke tomme ord at har man troen vil den hjæpe til fjerne alle de begræsninger vi sætter op for os selv hele tiden-og døren med muligheder åbner sig i stedet for.

Vil man noget og sætter handling på bagefter så kan det kun godt godt-og styrken ved spørge andre også selv om man godt ved ting forvejen-skal du blive ved med bruge.s
    Hav en beriget weekend

Obs:Tænk på dem der ikke vil tro det muligt være glad for livet hverdag og fordi de tror det og det faktisk er stor del samfundet overbevisning-vil det blive sandhed for os-Fakta er at det ikke er ting der gør os glade men noget vi finder i os selv ikke sært det er svært for os finde vej.Griner

Kommentér på:
Hvordan bliver man professionel?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce