Nordjysk hundetræf

Nordjysk hundetræf

Medlemmer: 448
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
557 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Storkøb Acana foder Storkøb Acana foder

Hejsa folkens
Så har jeg snakket med foderland og man må gerne blandet fodret, så vi er flere, der kan gå sammen om fodret. Foderet koster 416 kr. / 13,5 kg.

Ind til videre er vi tre købere, så vi mangler to, da den ene skal have to poser ad gangen..

Venlig hilsen
Line

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Storkøb Acana foder
  • #1   20. aug 2009 Vi vil rigtig gerne være med hvis behovet for foder melder sig rimelig ens. Naturligvis spiser vores alba lidt mere end gennemsnittet, men tilgengæld må vi ikke fodre kun med acana, da det har for høj en protein mængde til en unghund der vokser endnu.

• #2   20. aug 2009 Det har jeg intet hørt om.. Nove er kun 1,5 år og skulle gerne stadig vokse.. Men det sagde de intet om hos forhandleren..

• #3   20. aug 2009 Bailey er kun 6 måneder og han bliver ikke fodret med andet end Acana Puppy large breed... og det er en veterenærsygeplejerske, der selv avler boxere, der har sagt at jeg skulle bruge det til ham..

Så det tror jeg ikke der skulle være noget i vejen for...

jeg bruger ca en sæk om måneden til hver...

• #4   20. aug 2009 Jeg bruger en sæk til to smiley
    Nova vejer kun omk. 28 kg og Freia 22kg, så det er ik så galt.. Det er 270 til Nova og 150 til Freia, da hun er sterilliseret..

• #5   21. aug 2009 Jamen I gør sikkert det helt rigtige hvad angår at fodre på jeres racer, men når det gælder de hunde der høre under Gigant (altså + 50kg) så er det vigtigt at de ikke vokser hurtigere end at deres knogler er stærke nok til at kunne følge med... Så derfor er barf, acana og lignende foder med et højt protein nivau en dårlig ide som basisfoder. Alba vil vokse alt for hurtigt og blive for tung for hurtigt.. men det er et godt foder, og derfor blander vi 1/3 acana i hendes foder.. men det må som sagt bare ikke være hendes basisfoder.

• #6   21. aug 2009 nå ja karen... tænkte ikke lige over at det var en noget større racen du har dig... =) så må du nok hellere lytte til hvad dyrlægen siger... =)

• #7   21. aug 2009 Sanni : Ahh pjat.. De 100g mere Alba vejer i forhold til jeres *G*

.. men ja det er rigtig vigtigt at følge de anvisninger man får fra opdrætteren.. men den med det lave protein indhold står også på næsten alle sider der beskriver de store mastif og molos hunde.

Jeg vil som sagt være med på en sæk eller to hvis det kan passes ind *s*

• #8   22. aug 2009 karen.. nå ja, og de tyve cm betyder jo heller ingen ting =)

Kommentér på:
Storkøb Acana foder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce