Kolding, Vejle, Fredericia m.m.

Kolding, Vejle, Fredericia m.m.

Medlemmer: 104
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
786 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Nye legekammerater Nye legekammerater

Cajsa har sine faste hundevenner, men trænger til at få udvidet kredsen lidt.

Der er visse krav til din hund:
- Den skal kunne holde til at blive løbet ned af en 30 kilos golden, der tror hun er et lille fnug

- Den skal have et godt udviklet hundesprog, og være "høflig", dvs. hilse pænt og behersket før de kan lege vildt

Alle slags racer vil blive modtaget med kyshånd smiley
Vi bor i Billund, men kører gerne for den rette smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye legekammerater
  • #1   11. aug 2009 Jeg bor i Ødsted, og har Luna som altid er med på at lege, hun er heller ikke lige til at slå ud af kurs, og så har jeg engang imellem også Bertha, som er et stort lege barn, men jeg ved ikke om det er for langt væk???

• #2   11. aug 2009 Bor i Thyregod ved Give. Kia kan sagtens tåle at blive løbet ned og har et veludviklet hundesprog og kan med alle hunde af begge køn.
    Men det kræver et legebarn af en hund at lokke hende til reelt at lege. Ellers tøffer hun mest rundt mens andre hunde leger :o)

• #3   12. aug 2009 Jeg ahr en labrador golden blanding, han kan tåle at blive tromletm vi skal til ødsted fredag, elles plejer vi at lufte uden snor, ude i den nedlagte grusgrav på vranderupvej i Kolding, men vi er åbne for nye mødesteder, vi kan bedst efter kl 1530, men er da parat til at køre lidt efter det, så sig frem, så pakker vi gufferne, og thermokaffen

• #4   12. aug 2009 Jeg ved af erfaring, at hvis ingen sætter en dato og tid, så kan tråden leve i mange dage uden det bliver til noget, så jeg tager ud i den gamle grusgrav på Vranderupvej i Seest ved Kolding i morgen eftermiddag, kl 15,15 ca. og jeg er at finde på den nedlagte legeplads der har været ude i Ødsted, nede bag ved Kirkestien, jeg regner med at være der kl ca 15.20

• #5   12. aug 2009 mollemor, vi vil gerne en anden gang hvis i kommer til ødsted, men fredag, kan jeg ikke få det til at hænge sammen...

• #6   12. aug 2009 Engel, vi er faktisk ret ofte i Ødsted, jeg vil da gerne give besked om hvornår vi kommer næste gang, Jeg er desværre også nød til at aflyse turen til Seest grusgrav i morgen, da der er kommet noget i vejen, men jeg vil da opfordre til at andre tager dderud, der er et rigtig godt område t udforske for hundene

Kommentér på:
Nye legekammerater

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce