{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Hundevagt - marked {{forumTopicSubject}}

Det er godt nok efterhånden et par uger siden, men jeg ville lige fortælle om vores oplevelse med at gå hundevagt ved ørbæk markedet.
Det skete igennem rottweilerklubben (fyn) og var naturligvis helt frivilligt. Hundevagterne går rundt 2 & 2 med hver sin hund og kontrollerer pladsen efter salgsboderne lukker ned. Udover hundevagter er der også andre vagter og det er dem man skal tilkalde hvis der sker noget "suspekt" (f.eks indbrud i et telt).
Jeg var MEGET spændt på hvordan Ziva ville reagere og om hun bare ville støvsuge græsset for alle madrester osv. Men jeg blev virkelig positiv overrasket over min lille pige smiley
Hun gik pænt på plads hele tiden (hjulpet af masser af frolics) og taklede det rigtig godt. Jeg udfordrede hende rigtig meget ved at gå tæt omkring menneskemængderne i det larmende tivoli hun var slet ikke bange eller nervøs. hvilket jeg ellers frygtede. Det var så godt at jeg næsten ikke gad holde pause!
Hvis nogle af jer får sådan en mulighed kan jeg varmt anbefale at i prøver det..det giver også nogle trætte hunde bagefter smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundevagt - marked
Kommentér på:
Hundevagt - marked

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce